کلیولند کاوالیرز 94-110 سن آنتونیو اسپرز؛ دبل دبل جیمز هم مانع پیروزی شاگردان پاپویچ نشد

در حساس ترین دیدار شب گذشته رقابت های NBA  تیم های کلیولند کاوالیرز و سن آنتونیو اسپرز در ورزشگاه Quicken Loans Arena در کلیولند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 110-94 اسپرز به پایان رسید.

گزارش بازی

از همان ابتدای بازی این اسپرز بود که تسلط بیشتری بر بازی داشت. دفاع خوب و منطقی و انتقال سریع بازی از دفاع به حمله باعث شد تا اسپرز بتواند 25-20 تایم اول را به سود خود به پایان برساند. در کوارتر دوم اما کوز جریان بازی را در خانه به دست گرفت. بازی خوب لبران جیمز زیر سبد حریف باعث شد تا اختلاف ایجاد شده بین دو تیم در تایم اول از بین برود. کوز کوارتر دوم را با نتیجه 33-25 به پایان رساند.

با اغاز نیمه دوم اما باز هم این اسپرز بود که تیم برتر میدان بود. بازی هماهنگ و مدیریت خوب این تیم بار دیگر سبب شد تا اختلاف دو تیم از بین برود و شاهد بازی نزدیکی باشیم. تایم سوم 26-21 به نفع اسپرز خاتمه یافت. در کوارتر حساس پایانی اما بازی درخشان سن آنتونیو به اوج خود رسید. عملکرد عالی مری در دفاع و آلدریج در حمله باعث شد تا اسپرز در حساس ترین دقایق موفق شود اختلاف خوبی با کوز ایجاد کند و با مدیریت بازی پیروز این مسابقه شود. کوارتر آخر را اسپرز 34-20 پیروز شد.

این سی و ششمین برد فصل اسپرز و بیست و چهارمین باخت فصل کوز بود.

آمار بازی
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس
کلیولند کاوالیرز جیمز 33 جیمز/تامپسون 13 جیمز 9
سن آنتونیو اسپرز آلدریج 27 مری 9 میلس 5

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا