همدانی: استقلال به نباختن عادت کرده است؛ سبک بازی تیام مانند لوکاکو است

 

ستار همدانی، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در حاشیه جلسه هم اندیشی دربی 86 با رسانه‌ها اظهار داشت:

امیدوارم این بازی خوب برگزار شود و به نظرم با برگزاری چنین بازی‌هایی اتحادی بین مدیران دو باشگاه برقرار می‌شود. شاید درون زمین دو تیم با هم رقیب باشند ولی در بیرون از زمین همه با هم رفیق هستند و من امیدوارم هواداران ما همین رویه را در پیش بگیرند و شاهد یک بازی جوانمردانه باشیم.

به گزارش فارس، وی در خصوص اینکه در سال‌های گذشته جلساتی برای مساوی شدن بازی برگزار می‌شد، گفت:‌

بازی شرایط خاص خودش را دارد. آن زمان یک مقداری ما محتاط بودیم و آن صحبت‌هایی که پیش از بازی انجام می‌شد روی تیم ما اثر می‌گذاشت.اجازه بدهید این بازیکنان کار خودشان را انجام دهند و همینطور که می‌بینیم استقلال کیفیت خوبی دارد و پرسپولیس خودش را از رقبا جدا کرده پس این نشاندهنده پتانسیل تیم‌های ما است. ما نباید با یکسری صحبت‌ها تیم‌ها را از مسیرهایشان خارج کنیم.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی گفت:

قاعدتا بازی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی با توجه به پتانسیلی که هر دو تیم دارند امیدوارم که شاهد بازی خوبی باشیم و خروجی این مسابقه زدن چند گل باشد. به نظرم با توجه به اینکه استقلال روند خوبی دارد قطعا می‌دانم این تیم بباز دربی نیست. چون این تیم به نباختن عادت کرده است. از آن طرف هم پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و فکر می‌کنم شاهد یک بازی جذاب باشیم.

همدانی در خصوص عملکرد تیام،‌گفت:

جا دارد از مدیران باشگاه استقلال تشکر کنم که چنین بازیکنی جذب کرده است. آن زمان که همه فشار می‌آوردند چنین تصمیمی بسیار مهم بود. با حضور شفر بازیکن باکلاسی به استقلال آمده و به نظرم سبک بازی تیام مثل لوکاکو است. استایل فوتبال او این را نشان می‌دهد و حضور این بازیکن نویدبخش موضوعی است که اگر قرار باشد بازیکن خارجی بگیریم حتما بازیکن باکیفیتی باشد.

وی در خصوص حضور بویان در استقلال و اینکه او همیشه مصدوم است، گفت:

این بازیکن تازه 20 روز است که به تهران آمده و من بعید می‌دانم او را با مصدومیت خریده باشند.قطعا اگر مصدومیت او برطرف شود خیلی به تیم کمک می‌کند.

همدانی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد خریدها با اعضای کمیته فنی مشورت شده است یا خیر، گفت:

در این زمان که ما بودیم نظرات ما را تا حدودی گرفتند و عملیاتی کردند. شاید خریدها روی خرد جمعی باشد اما تصمیم‌گیرنده  نهایی شخص شفر است و هیچ دخالتی در کار او صورت نمی‌گیرد.

وی در خصوص ستاره‌های احتمالی دربی گفت:

هر تیم یک ستاره دارد و استقلال و پرسپولیس به نامشان صاحب ستاره هستند. تمام نفرات دو تیم واقعا کارایی بالایی دارند. آرمین سهرابیان با وجود اینکه قد کوتاهی دارد اما دیدید مقابل فولاد کارش را به خوبی انجام داد. مهم ساختار بوده که ایجاد شده است. اعتقاد من این است که استقلال یک رهبر و یک لیدر به نام امید ابراهیمی دارد و او در ترکیب استقلال فوق‌العاده کار می‌کند. البته ستاره زیاد داریم ولی در ترکیب استقلال بازیکنانی مثل شجاعیان و جباورف هم خوب کار می‌کنند. از آن طرف هم پرسپولیس مطمئنا روی علیپور که پتانسیل زیادی دارد حساب کرده و محسن مسلمان هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم است. برانکو البته نشان داده مخالف بازیکن سالاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا