موضوعات داغ

حذف استقلال از آسیا قطعی است، پرسپولیس هنوز نه!

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدعی شد که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، ولی پرسپولیس هنوز نه.

امروز یک جلسه مهم در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و درخصوص بررسی وضعیت نهایی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است که به دلیل اهمیت این موضوع، حتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز راهی جلسه مذکور شده است.

در شرایطی که خبرنگاران برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت نمایندگان ایران در آسیا مقابل فدراسیون فوتبال حضور داشتند، مصطفی زارعی، رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، وارد ساختمان فدراسیون شد و درخصوص آخرین وضعیت سرخابی‌ها، صحبت‌های کوتاهی داشت.

در شرایطی که زارعی در برابر اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی در این خصوص علاقه‌ای به صحبت کردن نداشت، مدعی شد بابت مصاحبه‌هایی که با خبرنگاران انجام داده، کنفدراسیون فوتبال آسیا او را بازخواست کرده و زارعی در حال پاسخ دادن به AFC است.

اما بخش مهم صحبت‌های کوتاه رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای زمانی بود که او درخصوص آخرین وضعیت سرخابی‌ها حرفی جنجالی به زبان آورد. زارعی در این خصوص گفت که استقلال به طور قطعی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده، ولی پرسپولیس هنوز نه!

در شرایطی که خبرنگاران از زارعی پرسیدند که منظور او از به کار بردن کلمه “هنوز نه” چه بوده، رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای پاسخ شفافی به این سوال مهم نداد و راهی جلسه شد.

به نظر می‌رسد که منظور زارعی از جملات ذکر شده، درخصوص بحث مالکیت پرسپولیس باشد که مدارک این تیم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در دست بررسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا