موضوعات داغ

مسی هر مزخرفی بگوید، همه گوش می‌کنند!

رودریگو دی پُل، هافبک تیم ملی آرژانتین، از خصوصیت ویژه لیونل مسی و ابهت او در رختکن آلبی سلسته گفت.

آرژانتین جام جهانی 2022 را کابوس‌وار شروع کرد و برابر عربستان با نتیجه باورنکردنی 2-1 شکست خورد. دومین بازی آرژانتین برابر مکزیک بود و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی می‌توانست به معنای پایان رویای لیونل مسی و یارانش در جام جهانی باشد اما آلبی سلسته بازی را 2-0 برد و پس از برتری برابر لهستان در بازی آخر دور گروهی، راهی یک هشتم نهایی شد. آرژانتین به مسیر درخشانش ادامه داد و در پایان رقابت‌ها با شکست فرانسه جام را بالای سر برد.

دی پُل در مورد فضای حاکم بر تیم پس از شکست برابر عربستان گفت: «اعتماد به نفس کاپیتان مسی برای بالا بردن روحیه تیم قبل از بازی دوم کلیدی بود. ما در مورد همه سناریوهای احتمالی صحبت کردیم و به او می‌گفتم هی لئو، اگر مکزیک را شکست ندهیم، جام جهانی ما می‌تواند پنج روز طول بکشد.»

دی پُل ادامه داد: «لئو پاسخ می‌داد، احمق، من بلیت فینال را در جبیم دارم. تصور کنید چقدر با آن حرف‌ها اعتماد به نفس می‌گرفتیم. لئو همیشه جوری صحبت می‌کرد که مقابل مکزیک قرار نیست جام جهانی را ترک کنیم. او می‌گفت، این آخرین بازی ما نخواهد بود. او همیشه با اعتماد به نفس زیادی صحبت می‌کرد و آن را به تیم نیز منتقل می‌کرد.»

دی پُل در پایان گفت: «لئو دارای خاصیت مغناطیسی است و باعث می‌شود به او جذب شوید، گوش دهید و سکوت کنید. مثلا من اگر در مورد مهمترین مسائل حرف بزنم، یک عده اصلا توجهی نمی‌کنند ولی اگر لئو شروع به گفتن هر مزخرفی کند، همه به آن گوش می‌دهند و همه چیز روی او متمرکز می‌شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا