پدیده استقلال یک سال استراحت کرد! (عکس)

بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.

سبحان خاقانی یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران است که فصل گذشته در استقلال با نظر فرهاد مجیدی بازی‌های زیادی برای تیمش انجام داد و توانست نظرات را به سمت خود جلب کند.

هافبک جوان استقلالی‌ها اما در لیگ بیست و دوم اتفاقات عجیبی را پشت سر گذاشت و باعث شد یک فصل کامل از فوتبال دور باشد. او در اولین روز تمرینات استقلال با ریکاردو ساپینتو برای فصل جاری لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شد و زانوی خود را جراحی کرد. به همین خاطر خاقانی مدت زیادی دور از میادین بود. او اما با انگیزه بازگشت به میادین از اوایل نیم فصل دوم لیگ برتر به تمرینات اضافه شد و شرایطش نشان می‌داد که به بهبودی کامل رسیده و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

در شرایطی که خیلی‌ها انتظار بازگشت خاقانی به میادین را می‌کشیدند اما ناگهان در نوروز 1402 یک ماجرای عجیب درباره او افشا شد. ماجرا از این قرار بود که خاقانی در زمان مدیریت آجورلو در استقلال قراردادش را بلند مدت تمدید کرده و از طرف دیگر باشگاه نیز مبلغ خوبی به قراردادش اضافه کرده است. بعد از این اتفاق خاقانی دچار مصدومیت و دوری طولانی از فوتبال می‌شود.

در زمان مدیریت علی فتح‌الله‌زاده وقتی این مدیر متوجه بالا رفتن مبلغ قرارداد خاقانی می‌شود از او می‌خواهد تا مبلغ را کاهش بدهد و در مقابل با ثبت قرارداد در سازمان لیگ کارت بازی‌اش صادر شود. این بازیکن حاضر به کاهش مبلغ قرارداد نشد تا مدیران باشگاه قرارداد او را هم در سازمان لیگ ثبت نکنند و کارت بازی او نیز صادر نشود. در چنین شرایطی خاقانی هنوز نمی‌تواند برای استقلال در لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود و در لیست تیمش هم قرار نمی‌گیرد.

خاقانی با همه این تفاسیر یک فصل کامل را به دلیل اتفاقات عجیب و غریب از دست داده است. او حالا امیدش به فصل آینده مسابقات است تا بتواند دوباره پا به توپ شود و در لیگ برتر به میدان برود. باید دید آینده برای او چطور رقم می‌خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا