موضوعات داغ

سیدصالحی: از بزرگی سپاهان غافل نشوید

مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور بیش از همه تیمها خودش را پیشکسوت سپاهان می‌داند و همچنان شانس زیادری برای قهرمانی تیم سابقش قائل است.

سید مهدی سیدصالحی شاهد جشن قهرمانی شمس آذر از نزدیک بود. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به دعوت آقای حمیداوی آمدم. سعید دقیقی و مهرداد کریمیان از دوستان قدیمی من هستند و حتی در کلاس مربیگری هم با هم بودیم. به دعوت آقای حمیداوی آمدم که هم دیداری با بچه ها تازه کنیم و به مردم خوب قزوین تبریک بگوییم که به لیگ برتر صعود کردند.

وی در خصوص شرایط شمس آذر ادامه داد: مقتدرانه توانستند صعود کنند و امیدوارم که مسئولین این شهر حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند چون شرایط لیگ برتر با لیگ یک خیلی فرق دارد. این تیم باید حتما تقویت شود و برای لیگ برتر نفرات بهتری بگیرند و قاعدتا حمایت کل استان را می خواهد تا این تیم در لیگ برتر موفق باشد.

سیدصالحی که سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارد نظرش را مور تیم قهرمان اینگونه بیان کرد: استقلال با نتیجه ای که در دیدار با صنعت نفت گرفت شانسش کمتر شد. پرسپولیس دو بازی سخت مقابل گل گهر و نساحی دارد و سپاهان با پیکان و مس دارد. روی کاغذ سپاهان هم شانس زیادی دارد و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف بیشتر قهرمانی را برای خود کرده ولی نباید از بزرگی سپاهان غافل شوید.

سیدصالحی افزود: همه در فوتبال کشور من را می شناسند. لطف خدا شامل حالم شد و در چهار تیم بزرگ ایران بازی کردم. من به خاطر هفت سالی که سپاهان بودم خودم را سپاهانی می دانم. حرمت نان و نمک می دانم، هیچ موقع کری نخواندم و حق را گفتم. کری خواندن برای هوادار است. من شانس سپاهان و پرسپولیس را برای قهرمانی زیاد می دانم و باید تا روز آخر منتظر بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا