موضوعات داغ

فینال محبوب کارلو آنچلوتی به خطر افتاد

با نتایجی که در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقم خورد، احتمال برگزاری فینال مورد نظر کارلو آنچلوتی بسیار دشوار شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، که سال‌ها هدایت میلان را برعهده داشت، پیش از برگزاری دیدارهای رفت نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان اعلام کرد که دوست دارد فینال رقابت‌های این فصل بین رئال و میلان برگزار شود.

اما شکست ۲-۰ شب گذشته میلان مقابل رقیب همشهری، باعث شد تا رویای آنچلوتی به خطر بیفتد. دو گل زودهنگام از ادین ژکو و هنریک میخیتاریان باعث شد تا نرآتزوری که در دیدار شب گذشته مهمان بود، به یک پیروزی باارزش برسد و حالا میلانی‌های برای جبران نتیجه در دیدار برگشت کار بسیار سختی دارند.

میلانی‌ها آخرین بار با هدایت آنچلوتی در سال ۲۰۰۷ به فینال لیگ قهرمانان رسیدند و در آن دیدار توانستند لیورپول را شکست بدهند.

از سوی دیگر، تیم فعلی کارلو آنچلوتی هم کار راحتی برای رسیدن به فینال ندارد. آنها در دیدار رفت در خانه مقابل منچسترسیتی به تساوی ۱-۱ رضایت دادند و هفته آینده در دیدار برگشت کار سختی در ورزشگاه اتحاد پیش رو خواهند داشت.

با توجه به اینکه فینال امسال لیگ قهرمانان در استانبول برگزار خواهد شد، فینال میلان-رئال می‌تواند برای آنچلوتی فرصتی برای جبران فینال سال ۲۰۰۵ باشد. در فینال آن سال میلان در نیمه اول مقابل لیورپول ۳-۰ پیش افتاد اما در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و در نهایت در ضربات پنالتی بازی را واگذار کرد. به همین دلیل فینال امسال در استانبول فرصتی است که آنچلوتی خاطرات آن دیدار تلخ را جبران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا