توماس توخل، لبخند کمرنگ آقای ناظم

بایرن در حالی به برتری مقابل وردربرمن رسید که دقایق دشواری را در خانه این تیم تجربه کرد.

رقابت جذاب در صدر جدول بوندسلیگا و‌ نبرد برای قهرمانی باعث شده بایرن و دورتموند فقط به دنبال کسب نتیجه باشند و برای برد وارد میدان شوند.

شاگردان توخل که امروز مهمان وردربرمن بودند، در نهایت برد بسیار سختی را کسب کردند تا کماکان به عنوان صدرنشین لیگ آلمان شناخته شوند.

1872131

در حالی که این مسابقه در نیمه اول بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید، اما در نیمه دوم، پر از موقعیت و صحنه‌های جذاب بود. در دقیقه ۶۲، ابتدا گنبری با استفاده از موقعیتی که با اشتباه مدافع حریف به دست آمد، توانست گل اول را به ثمر برساند.

۱۰ دقیقه بعد نیز، نوبت به سانه رسید تا از سمت چپ و نزدیک به محوطه ۶ قدم، با ضربه‌ای محکم با پای چپ، گل دوم را برای بایرن به ارمغان بیاورد. اما این گل، نقطه پایان کار شاگردان توخل بود.

1872133

در ادامه، جریان مسابقه در اختیار بازیکنان میزبان قرار گرفت و وردربرمن در صدد جبران ۲ گل خورده برآمد و در نهایت نیکلاس اشمیت در دقیقه ۸۷ به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه بایرن را باز کرد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

توخل که فشار زیادی را در این مسابقه تجربه کرد و برد سخت و البته نزدیکی را به دست آورد، حالا تیمش را در صدر جدول ثابت نگه داشته و در انتظار نتیجه دورتموند است. چرا که اگر این تیم بتواند ۳ امتیاز جدال با ولفسبورگ را به دست بیاورد، به یک قدمی بایرن می‌رسد.

1872130
1872132

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا