موضوعات داغ

پیشنهاد میلان برای طارمی: یک کلام 520 میلیارد تومان!

اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.

صبح دوشنبه بود که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های میلان برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ رونمایی کرد. جایی که از مارکوس تورام به همراه جانلوکا اسکاما و مهدی طارمی، به عنوان اهداف تابستانی روسونری نام برده شد تا لباس این تیم را در فصل بعد بر تن کنند.

پس از گذشت ساعاتی، گاتزتا در مطلب جدیدی به معرفی مهدی طارمی پرداخت و از لقب جالب “حشره کوچک” برای او استفاده کرد. ویژگی نسبت داده شده به مهاجم ایرانی کاملا یک توصیف مثبت برای او محسوب می‌شود و به معنای فردی است که برای رسیدن به اهدافش، تا آخرین نفس تلاش می‌کند و برای رسیدن به نتیجه دلخواهش، بیخیال داستان نمی‌شود.

گاتزتا به مرور زندگی ورزشی طارمی پرداخت و اینکه او تا 27 سالگی در لیگ قطر توپ می‌زده است و سپس یک انفجار بزرگ در پرتغال رخ داد و او توانست در سه فصل گذشته 80 گل را به ثمر برساند و در نهایت نیز عنوان آقای گلی لیگ این کشور را در فصل سپری شده به دست آورده است.

این روزنامه معتبر ایتالیایی از اهداف میلان برای سرمایه‌گذاری روی مهاجم 30 ساله ایرانی نوشته و اینکه او می‌تواند یک جایگزین مناسب برای زلاتان ابراهیموویچ باشد، اما مشکل اصلی در راه انتقال طارمی به سن سیرو، یک سال باقی مانده از قرارداد وی با پورتو و مبلغ درخواستی اژدها برای صدور اجازه این انتقال است.

در ادامه نیز شایعات پیرامون حضور مهدی طارمی در میلان با توئیت یکی از معروف‌ترین خبرنگاران حوزه نقل و انتقالات افزایش یافت. اکرم کونور، روزنامه نگار اهل ترکیه که از جمله اشخاص موثق در حوزه اخبار ترانسفر بازیکنان است، خبر علاقه روسونری به مهاجم ایرانی را پوشش داد.

کونور در توئیتی که پس از یک ساعت آن را مجددا ریتوئیت کرد، مدعی شد که میلان قصد دارد برای مهدی طارمی مهاجم 30 ساله ایرانی پورتو پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه دهد. خبرنگار ترکیه‌ای جزئیات بیشتری را از این پیشنهاد منتشر نکرد، از جمله اینکه مدت زمان قرارداد و مبلغ پیشنهادی روسونری چقدر است.

مهدی طارمی که اکنون برای شرکت در رقابت‌های تورنمنت کافا در قرقیزستان به سر می‌برد، در یکی از جلسات تمرینی تیم ملی، ترجیح داد از اظهارنظر درخصوص آینده ورزشی‌اش خودداری کند. در حال حاضر، بحث و گمانه‌زنی درخصوص انتقال احتمالی این بازیکن به ایتالیا، در فضای مجازی داغ شده است.

طارمی در فصل 2021 – 2022 لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت. پورتو با روسونری در یک گروه قرار داشت و مهاجم ایرانی روی تک گل سه امتیازی تیمش در بازی رفت نقش مهمی ایفا کرد و پاس آن را به لوئیس دیاز داد. بازی رفت نیز با تساوی یک – یک به پایان رسید که مهاجم بوشهری در امر گلزنی بدشانس بود. با این حال پورتو با ایستادن در رده سوم راهی لیگ اروپا شد و میلان در قعر جدول ایستاد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا