اعتراض باشگاه استقلال به پنالتی پرسپولیس مقابل پیکان

باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی بابت پنالتی‌ای که موعود بنیادی‌فر مقابل پیکان برای پرسپولیس گرفت، اعتراض کرد.

پنالتی‌ای که روز گذشته موعود بنیادی‌فر به سود پرسپولیس اعلام کرد و باعث برد یک بر صفر سرخ‌پوشان شد، حواشی متعددی به همراه داشته است. جدا از مسائلی که در فضای مجازی مطرح شده، امروز باشگاه استقلال نیز به طور رسمی به این پنالتی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال با انتشار ویدئویی از برخی اشتباهات داوری که در این فصل علیه این تیم بوده نکاتی را بیان کرد. در بین فیلم‌های منتشر شده از سوی باشگاه استقلال صحنه‌ای نیز از بازی این تیم مقابل پیکان قرار داده شده که توپ در محوطه جریمه به دست سامان فلاح مدافع خودروسازان گرفت و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

حالا باشگاه استقلال در این خصوص نوشته است: «وقتی که داد باشگاه استقلال و همین طور چند باشگاه دیگر از تبعیض‌ها و ناداوری‌ها به آسمان بلند می‌شود، به خاطر چنین صحنه‌هایی است.»

در ادامه اطلاعیه استقلالی‌ها آمده است: «همان طور که در فیلم کاملا مشخص است، در یک صحنه توسط بنیادی‌فر، پنالتی استقلال گرفته نشد که کارشناسان داوری گفتند پنالتی بوده و در صحنه دیگر، هند آشکار بازیکن پیکان باز هم از سوی ‌داور پنالتی اعلام نشد و می‌بینیم که روز شنبه همین هفته و در دیدار پیکان، در صحنه‌ای پر بحث و پر از تردید برای یک تیم دیگر، همان داور اعلام پنالتی کرده است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا