موضوعات داغ

قطعی: جانشین بوسکتس از لیگ برتر می‌آید

رسانه‌های کاتالونیا می‌گویند بارسلونا جانشین مد نظرش برای سرخیو بوسکتس را انتخاب کرده و روبن نوس به این منظور امسال تابستان راهی نوکمپ خواهد شد.

بعد از خداحافظی سرخیو بوسکتس با بارسلونا بحث جانشین او در این تیم داغ شده است. روزنامه اسپورت در گزارشی می‌گوید ژاوی و کادر فنی بلوگرانا تصمیم خود را گرفته‌اند و روبن نوس پرتغالی که در حال حاضر با پیراهن ولورهمپتون بازی می‌کند گزینه اصلی آنهاست.

به خدمت گرفتن روبن نوس برای بارسلونا از نظر اقتصادی هم به‌صرفه خواهد بود، چرا که دستمزد او پایین‌تر از سقف دستمزدی است که لالیگا برای بارسا در نظر گرفته است. دیاریو اسپورت در این گزارش می‌گوید مذاکرات بارسا با ستاره پرتغالی وولوز مدتی است آغاز شده و در حال حاضر در مراحل پیشرفته قرار دارد.

بر اساس این گزارش بارسلونا حالا تنها منتظر دریافت مجوز از لالیگا است تا مذاکرات رسمی و نهایی را با باشگاه ولورهمپتون آغاز کند. ژاوی شخصا در این باره با رئیس باشگاه، خوان لاپورتا، دیدار کرده و خواهان جذب سریع‌تر روبن نوس شده است.

مدیر برنامه‌های نوس، ژرژ مندس است که چند روز پیش با سفر به بارسلون با مدیران این باشگاه صحبت‌هایی داشت. بارسلونا در ابتدا قصد داشت به عنوان بخشی از معامله جذب روبن نوس، آنسو فاتی را به وولوز پیشنهاد بدهد، ولی اسپورت مدعی است این برنامه فعلا کنار گذاشته شده است. حالا سرجینیو دِست بازیکنی است که از او به عنوان اهرم چانه‌زنی با ولورهمپتون یاد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا