شرط رئال برای امباپه: ژانویه 2024 قرارداد امضا کن!

مدیران رئال مادرید دیگر قصد ندارند وارد بازی کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در بازار نقل و انتقالات شوند.

بد قولی امباپه و تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن در بهار سال گذشته میلادی ضربه سنگینی به رئال مادرید زد.

فلورنتینو پرز، دیگر مدیران، کادر فنی، بازیکنان و هواداران رئال مادرید کار انتقال او به سانتیاگو برنابئو را تمام شده می‌دانستند، اما تصمیم این بازیکن ناگهان تغییر کرد و او تصمیم گرفت قراردادی جدید با پی اس جی امضا کند.

بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان همچنان معتقد هستند که این ستاره فرانسوی از نام رئال مادرید برای بهبود شرایط، قرارداد و دستمزدش در پی اس جی استفاده کرد و این اتفاقی تحمل‌ناپذیر برای رئال مادرید بود.

در چند روز اخیر بار دیگر شایعاتی درباره علاقه امباپه به حضور در رئال مادرید و تماس‌هایی که با مدیران این باشگاه گرفته منتشر شده اما به نظر نمی‌رسد که آنها این بار تمایلی برای شروع دوباره این روند داشته باشند.

خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار سرشناس مارکا، در این باره تاکید کرده که مدیران رئال به هیچ وجه حاضر نیستند بار دیگر وارد بازی این بازیکن شوند و اتفاقاتی که یک بار رخ داده را برای بار دوم تکرار کنند.

مدیران رئال تنها به یک شرط حاضر هستند دوباره با این مهاجم وارد صحبت شوند و آن شرط این است که او بپذیرد در ژانویه 2024 قراردادی را با رئال مادرید امضا کند و دیگر خبری از کشمکش سابق تا پایان فصل نباشد. این تنها شرط این باشگاه اسپانیایی برای امباپه است که شاید پذیرشش برای او دشوار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا