پیولی: هیچکس فکر نمی‌کند میلان به فینال برسد

استفانو پیولی با اطمینان می‌گوید، میلان قادر است باخت دو بر صفر در بازی رفت برابر اینتر را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان برسد.

مربی میلان در آستانه بازی فردا شب تیمش برابر اینتر، اعتراف کرد صعود به فینال کار سختی شده است اما او به کیفیت بازیکنانش ایمان دارد و می‌داند که قادر به جبران باخت در بازی رفت هستند.
پیولی گفت: «آماده شدن برای بازی فردا راحت نیست ولی ما یک هدف مهم در ذهن‌مان داریم: بردن بازی و صعود به فینال، طوری که هیچکس انتظارش را نداشته باشد. حالا بیش از همیشه، همه فکر می‌کنند که میلان قادر نیست به فینال برسد. ولی من می‌دانم که می‌توانیم عالی بازی کنیم.»

مربی روسونری ادامه داد: «می‌خواهیم سطح بالا بازی کنیم، سطحی که در نیمه دوم بازی رفت داشتیم، کافی نیست. این توانایی را داریم که از آن هم بهتر شویم. مسابقه طولانی در پیش است، می‌خواهیم خوب شروع کنیم، در جریان بازی بمانیم و از اشتباهات آنها استفاده کنیم.»

میلان این هفته در سری A به اسپزیا باخت. پیولی تاکید کرد: «درباره اسپزیا حرف نزده‌ایم، فقط درباره فردا صحبت کرده‌ایم. این از آن دست مسابقاتی است که خیلی از بازیکنان رویایش را دارند. می‌دانیم که مسابقه را عقب‌تر از آنها شروع می‌کنیم ولی کیفیت جبران آن را داریم.»

مربی روسونری همچنین هشدار داد: «باید مراقب ضربات آزاد باشیم. این یکی از بزرگترین نقاط قوت حریف است. ما هم باید از فرصت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود بهتر از بازی رفت بهره بگیریم. اینتر خیلی خوب دفاع می‌کند.»

او اعتراف کرد: «در بازی رفت مرتکب یک سری اشتباهات شدیم اما گذشته دیگر ربطی به حالا ندارد. فردا تلاش می‌کنیم اشتباهات‌مان حداقلی باشد، باید مصمم باشیم و بازی‌خوانی‌مان بهتر شود.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا