گالتیه: رفتار هواداران با مسی سورئال است!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‎ژرمن، هو شدن لیونل مسی توسط هواداران را اتفاقی غیرقابل توجیه دانست.

پاری‌سن‌ژرمن که قهرمانی خود را از قبل قطعی کرده بود امشب در هفته پایانی لیگ یک فرانسه با نتیجه 3-2 مغلوب کلرمون شد تا جشن قهرمانی خود را با طعم شکست برگزار کند. صحبت‌های کریستوف گالتیه بعد از این دیدار را بخوانید:

آینده گالتیه در پاری‌سن‌ژرمن
امروز صبح بعد از خبرهایی که منتشر شده بود تلفن همراهم بارها زنگ خورد. بعد از آن با لوئیس کامپوس صحبت کردیم و توافق شد که ابتدای هفته آینده ملاقاتی با یکدیگر داشته باشیم.

انگیزه برای ادامه با پاریس
قرار است در این ملاقات وضعیت این فصل را بررسی و برای فصل آینده صحبت کنیم. سپس خواهیم دید که مدیریت چه تصمیمی اتخاذ می کند. برای ادامه دادن انگیزه کافی دارم و دلیلی ندارد که این کار را نکنم.

هو شدن مسی توسط هواداران PSG
من این نوع رفتار با لیونل مسی را اصلا درک نمی‌کنم. او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است. می‌توان او را بزرگترین بازیکن تاریخ نامید و من چنین رفتارهایی را سورئال و غیرعادی می‌دانم!

نارضایتی هواداران
ما نیم فصل دوم بسیار متوسطی را با 7 شکست سپری کردیم. می‌دانم که عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتیم. به هر حال وقتی عشق وجود داشته باشد، خشم هم وجود خواهد داشت.

اتهام نژادپرستی و حواشی مربوط به آن
این موضوع از طریق دادگاه رسانه پیگیری می‌شود. در این خصوص حسن نیت بسیار کمی شاهد بودیم. توهین و حرف‌های ناشایست زیادی شنیدیم و مجبور بودیم که سکوت کنیم. با این وجود مطمئن هستم که قوی‌تر از قبل از این شرایط خارج خواهم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا