سپاهان به دنبال افتخارآفرینی در لیگ قهرمانان

مدیر عامل فولادمبارکه با انتشار پیامی، اعلام کرد که قهرمانی برای آن‌ها، تلاشی بوده که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشته اند.

سپاهان که تا هفته‌های پایانی لیگ برتر امید اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رفت، با لغزش برابر ملوان، جام قهرمانی را از دست داد. با این حال، مدیر عامل فولادمبارکه از عملکرد این تیم در لیگ برتر رضایت داشته و برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کرد.

محمدیاسر طیب‌نیا با انتشار پیامی درخصوص عملکرد تیم در لیگ برتر گفت: بدون شک آنچه امروز سازمان فولاد مبارکه را در سطوح جهانی مطرح نموده، تعهد به تلاش بوده است. موضوعی که روز گذشته در پایان یک رقابت ورزشی نیز برای ما اهمیت ویژه‌ای داشت و همانا قهرمانی برای ما، تلاش طلایی‌پوشان بود که به حق یک بازی زیبا را برای هواداران به نمایش گذاشتند.

در ادامه این پیام آمده است: بر خود لازم می‌دانم نائب قهرمانی تیم سپاهان با کسب ۶۵ امتیاز درخشان در لیگ برتر را به هواداران پرشور، مردم عزیز اصفهان، کارکنان شرکت، پرسنل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک عرض نمایم.

طیب‌نیا اظهار داشت: خانواده غیور سپاهان در این فصل علی‌رغم همه فراز و فرودها، جوانمردانه در میدان رقابت جنگید و با وجود شایستگی‌های فراوان با اختلافی بسیار اندک، عنوان نایب قهرمانی و کسب سهمیه ورود به مسابقات آسیایی را به عنوان دستاوردی دیگر به مجموعه پربار افتخارات خود افزود.

در بخش پایانی پیام مدیر عامل فولادمبارکه آمده است: برای تیم، افتخارآفرینی در مسابقات آتی جام باشگاه‌ها و برای دیگر تیم‌های باشگاه، پیروزی در میدان‌ رقابت‌های‌ورزشی را از خداوند متعال خواستارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا