خشم اینتر از سری A: بازیکنان ما در خطر هستند!

اینتر از برنامه‌ریزی برای سری A خشمگین است چون بازی نراتزوری برابر آتالانتا تنها 72 ساعت پس از بازی فینال جام حذفی مقابل فیورنتینا برگزار خواهد شد.

اینتر در پایان فصل، برنامه بسیار فشرده و به شدت حساسی دارد. این تیم سه بازی کلیدی در لیگ ایتالیا دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مبارزه می‌کند. در عین حال، باید برای فینال جام حذفی مقابل فیورنتینا و فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی آماده شود.

سازمان لیگ سری A برنامه مسابقات هفته سی و هفتم را اعلام کرد و اینتر متوجه شد که بازی با آتالانتا در سن سیرو تنها سه روز بعد از فینال جام حذفی مقابل فیورنتینا در رم برگزار خواهد شد.

بپه ماروتا، مدیر اینتر به روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گفت: «این بازی می‌شد روز دوشنبه بیفتد. با این کار، امنیت بازیکنان ما در خطر است. مجبور می‌شوند در عرض یک هفته 3 بازی انجام دهند، از جمله فینال جام حذفی ایتالیا که ممکن است به وقت‌های اضافه کشیده شود.»

فینال جام حذفی هم 72 ساعت بعد از بازی در زمین ناپولی برگزار خواهد شد. اینتر فردا با ناپولی بازی دارد، سه روز بعد برابر فیورنتینا و سه روز بعد از آن هم مقابل آتالانتا به میدان خواهد رفت.

نراتزوری هم اکنون در جدول سری A در رده سوم ایستاده و سه امتیاز از یووه کمتر دارد و پنج امتیاز بیشتر از میلان دارد که در رده پنجم، جایگاه این تیم را تهدید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا