امباپه: تمام حرف‌های مطرح شده دروغ است

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، مدعی شده که کمبودهایی در این باشگاه وجود دارد که به ضرر آنها تمام خواهد شد.

امباپه بار دیگر به سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شده و بحث جدایی او از پاری سن ژرمن موضوع داغ این روزها شده است.

این ستاره فرانسوی چند روز قبل با انتشار نامه‌ای اعلام کرد که تصمیمی برای فعال کردن بند تمدید یک ساله قراردادش ندارد و حاضر به مذاکره برای امضای قرارداد جدید هم نیست.

این یعنی قرارداد او در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی مدیران پی اس جی شد و آنها تصمیم گرفتند که برای ممانعت از جدایی این بازیکن به صورت رایگان، او را در همین تابستان به فروش برسانند.

مقصد نهایی این مهاجم ملی‌پوش فرانسه بر اساس گفته‌ها رئال مادرید است اما درگیری به وجود آمده بین این دو باشگاه باعث شده که پی اس جی هیچ تمایلی به فروش او به رئال نداشته باشد و همین موضوع برای آن‌ها دردسرساز شود.

امباپه که روز گذشته اعلام کرده بود قصد جدایی ندارد و می‌خواهد همچنان به حضورش در پی اس جی ادامه دهد درباره وضعیت این باشگاه به گاتزتا دلو اسپورت گفت: «برای بازیکنی مثل من، هدف این است که به تمامی اهدف ممکن دست پیدا کنم و همانطور که می‌دانیم کمبودهایی در پی اس جی وجود دارد که دیر یا زود به ضرر ما تمام خواهد شد. تمام حرف‌های مطرح شده دروغ است، دروغ‌هایی که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. من به آن‌ها گفته‌ام که فصل آینده هم می‌خواهم در پی اس جی باشم و خوشحال هستم.

هرگز نگفتم که می‌خواهم من را به رئال مادرید بفروشند یا می‌خواهم بروم. من فقط گفتم که بند قرارداد یک ساله بیشتر را فعال نخواهم کرد. هرگز حرفی از تمدید قرارداد با پی اس جی مطرح نبود و من از این که یک سال دیگر در این باشگاه بمانم بسیار خوشحال خواهم بود.»

او همچنین درباره لیونل مسی صحبت کرد و با تمجید از او اظهار داشت: «او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. این که کسی مانند مسی از باشگاهی جدا شود هرگز خبر خوبی نیست. من درک نمی‌کنم که چرا افراد بسیاری از جدایی او خوشحال شدند. او احترامی که شایسته‌اش بود را در فرانسه دریافت نکرد.»

این بازیکن با اشاره به اتفاقاتی که برای وینیسیوس جونیور رخ داد اضافه کرد: «ما باید زمانی که اتفاقات نژادپرستانه رخ می‌دهد، زمین را ترک کنیم. اعتراض کردن کافی نیست. کاری که فدراسیون فوتبال برزیل برای دفاع از وینیسیوس انجام داد واقعا عالی بود.»

این ستاره فرانسوی درباره علاقه‌اش به میلان به گاتزتا گفت: «رابطه من با میلان خاص است. در بچگی پرستاری ایتالیایی داشتم و زمان زیادی را با خانواده‌ای سپری کردم که همگی طرفدار میلان بودند. به لطف آنها، من همیشه طرفدار روسونری بودم و بسیاری از مسابقات میلان را دیدم.

با تمام وجود با خانواده برلوسکونی ابراز همدردی می‌کنم. این فقدان بزرگی برای فوتبال بود. او میلان بزرگی را ساخت که رویای من در کودکی بود. امیدوارم که هواداران ادای احترامی شایسته به او داشته باشند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا