جشن قهرمانی بارسا دور از چشم همسایه (عکس)

بازیکنان بارسلونا در پایان بازی امشب مقابل رئال سوسیداد کاپ قهرمانی لالیگا را بالای سر بردند.

بارسلونا هفته گذشته اوساسونا را شکست داد تا قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کنند. آنها با یک هفته تاخیر و بعد از جنجالی که در پایان آن دیدار شاهدش بودیم در ورزشگاه نوکمپ و کنار هواداران خودی جام قهرمانی را بالای سر برده و جشن گرفتند.

این جشن برخلاف جشن هفته گذشته در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار شد. جشن قهرمانی شاگردان ژاوی در ورزشگاه خانگی اسپانیول موجب خشم هواداران حریف شد که هجوم آن‎‌ها داخل زمین و نیمه کاره ماندن جشن را به همراه داشت.

آبی اناری‌ها در بازی تشریفاتی امشب با نتیجه 2-1 به سوسیداد باختند اما بی توجه به نتیجه بازی در حضور هواداران خود که نوکمپ را تا حداکثر ظرفیت ممکن پر کرده بودند جشن قهرمانی برگزار کردند.

جام قهرمانی را سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا بالای سر برد. او که آخرین فصل حضورش در جمع کاتالان‌ها را تجربه می‌کند در این جشن حسابی فعال بود. هافبک باتجربه بارسا دقایقی برای هواداران سخرانی کرد و سپس میکروفن را همچنان حفظ کرده و شروع با خواندن سرودهای مخصوص همراه با هواداران کرد.

بازیکنان بارسلونا در حاشیه جشن قهرمانی امشب خود مثل هفته گذشته یک حلقه شادی بزرگ دور زمین شکل داده و این بار بدون استرس و مزاحمت چند دور چرخیده و سپس سراغ ژاوی رفتند تا از او بابت فصل خوبی که برایشان ساخت تشکر کنند؛ سرمربی بارسلونا در عرض چند ثانیه خود را روی دست چند بازیکن تیم دید که او را به هوا انداخته و می‌گرفتند.

همسر و فرزندان اکثر بازیکنان بارسلونا هم در این جشن حضور داشتند و بعد از اهدای جام با حضور در زمین چمن ورزشگاه نوکمپ آنها را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا