موضوعات داغ

تمدید میلان با لیائو بعد از جلب رضایت اسپورتینگ

یک رسانه ایتالیایی می‌گوید رافائل لیائو با میلان بر سر تمدید قراردادش به توافق کامل رسیده و به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

در حالی که امروز بحث مصدومیت رافائل لیائو و احتمال نرسیدنش به دیدار امشب روسونری با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ داغ است گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد لیائو بعد از مدت‌ها مذاکره با باشگاهش بر سر تمدید قرارداد به توافق کامل رسیده و به زودی پای قرارداد جدید را امضا خواهد کرد.

قرارداد فعلی لیائو با میلان تا ژوئن 2024 اعتبار دارد ولی گاتزتا مدعی است این ستاره پرتغالی قرارداد جدید چهارساله‌ای امضا خواهد کرد. بر اساس این گزاش تنها اعلام رسمی تمدید قرارداد لیائو باقی مانده است.

جالب اینجا است که یک اتفاق که میلان در آن نقشی نداشت امکان تمدید قرارداد لیائو را فراهم کرد. اسپورتینگ بعد از دریافت 22 میلیون یورو از باشگاه فرانسوی لیل به اختلاف قدیمی دو باشگاه پایان داد و به این ترتیب امکان تمدید قرارداد ستاره پرتغالی برای میلان فراهم شد.

ماجرا از این قرار بود که لیائو در آگوست 2018 در حالی که بازیکن اسپورتینگ بود بدون کسب موافقت این باشگاه پرتغالی قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد و راهی لیل در فرانسه شد. او یک سال بعد این بار با کسب موافقت لیل راهی میلان شد تا پیراهن روسونری را به تن کند. ولی با شکایت اسپورتینگ به فیفا میلان دریافت که تنها در صورت پرداخت مبلغ 22 میلیون یورو به اسپورتینگ از طرف باشگاه لیل می‌تواند با لیائو تمدید کند. این اتفاقی است که گاتزتا می‌گوید انجام شده و 22 میلیون یورو به حساب اسپورتینگ واریز شده است.

بر اساس این گزارش در قرارداد جدید رافائل لیائو با میلان او در هر فصل 7 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد و 2 میلیون یورو هم پاداش او در هر فصل خواهد بود. در قرارداد فعلی این ستاره پرتغالی بند آزادسازی او 150 میلیون یورو است اما گاتزتا اعلام کرد بند آزادسازی او در قرارداد جدید به مراتب بیشتر خواهد بود. این نشان می‌دهد میلان علاقه‌ای به از دست دادن این ستاره ندارد.

این خبر آب پاکی را روی دست دو باشگاه چلسی و رئال مادرید خواهد ریخت که تلاش‌های زیادی برای جذب این ستاره پرتغالی انجام دادند و امیدوار بودند او را به خدمت بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا