موضوعات داغ

هجوم آرسنال به ستاره‌های سیتی: این بار کاپیتان

آرسنال قصد دارد بار دیگر برای جذب بازیکنان منچسترسیتی اقدام کند و این بار ایلکای گوندوغان، کاپیتان این تیم، را مدنظر دارد.

میکل آرتتا اولین تجربیات مربیگری را زیر نظر پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد و روی نیمکت منچسترسیتی به دست آورد.

شاید همین موضوع باعث شده که او با توجه به شناختی که از بازیکنان این تیم دارد، علاقه زیادی به همکاری با آن‌ها در آرسنال داشته باشد.

این مربی جوان اسپانیایی پیش از این گابریل ژسوس و اولکساندر زینچنکو را متقاعد کرده بود که از جمع سیتیزن‌ها جدا شوند و به آرسنال بیایند تا در کنار او بتوانند تیم قدرتمندی را شکل دهند. اتفاقی که در نهایت هم رخ داد.

حالا اتلتیک خبر داده که سرمربی آرسنال تصمیم دارد برای جذب یکی دیگر از ستاره‌های سیتی اقدام کند و امیدوار است که بتواند گوندوغان را هم برای حضور در ورزشگاه امارات متقاعد کند.

قرارداد کاپیتان سیتی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست اما مدیران سیتی مشتاق هستند که همچنان او را در جمع بازیکنان‌شان حفظ کنند.

این در حالی است که بارسلونا و ژاوی هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارند و گفته می‌شود که پیشنهاداتی را هم به مدیر برنامه‌های او ارائه کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا گوندوغان قصد ترک سیتی و کسب تجربه جدیدی را دارد یا می‌خواهد در جمع قهرمانان لیگ برتر بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا