سردار مقابل مورینیو از روی نیمکت استارت می‌زند

سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.

بایرلورکوزن 21 سال منتظر ماند تا دوباره در نیمه نهایی اروپا بازی کند و حالا امشب آنها مقابل آاس رم در ورزشگاه المپیکو به میدان می روند تا بتوانند در فینال لیگ اروپای این فصل حضور داشته باشند.

این نشان دهنده یک شانس عالی برای بایر لورکوزن است تا پس از شروع ضعیف زیر نظر جراردو سیوانه که منجر به انتصاب ژابی آلونسو شد، شرایط خود را تغییر دهد. تحت هدایت سرمربی اسپانیایی، لورکوزن تنها در یکی از 15 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها شکست خورده است.

برای این مسابقه همه بازیکنان به استثنای دروازه بان ذخیره آندری لونف و پاتریک شیک که تا پایان فصل دور از میادین است، در دسترس ژابی آلونسو هستند؛ بنابراین آلونسو یک تیم قدرتمند در اختیار دارد.
پیش بینی می شود در بازی امشب نیز همچون چند مسابقه قبلی سردار آزمون کار را از روی نیمکت آغاز کند اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد احتمالاً این ستاره ایرانی یکی از اصلی ترین گزینه های تعویض ژابی آلونسو مقابل تیم مورینیو باشد.

*ترکیب احتمالی بایرلورکوزن برابر رم:

لوکاس هرادسکی، اودیلون کوسونو، جاناتان تاه، ادموند تاپسوبا، ژرمی فریمپونگ، رابرت آندریچ، اسکیل پالاسیوس، پیرو هینکاپیه، موسی دیابی، فلورین ویرتز، امین عدلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا