هدیه وینی به دیبالا: برای برادرم، قهرمان جهان!

وینیسیوس، ستاره رئال مادرید، پیراهن امضاشده این تیم را برای پائولو دیبالای آرژانتینی ارسال کرده و دیبالا را به عنوان «قهرمان جهان» ستایش کرد.

با توجه به رقابت تاریخی و سرسختانه بین دو غول فوتبال آمریکای جنوبی، برزیل و آرژانتین، دوستی و رفاقت بین فوتبالیست‌های این دو کشور کمتر دیده شده است. اما وینیسیوس برزیلی و پائولو دیبالای آرژانتینی از این قاعده مستثنی هستند.

وینیسیوس این را تایید کرده بود که در کنار هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید یکی از بهترین دوست‌های او در دنیای فوتبال پائولو دیبالای آرژانتینی است که این روزها در رم بازی می‌کند. پیش از این هر بار که وینی و دیبالا با تیم‌هایشان مقابل هم قرار می‌گرفتند از پست‌های آنها در شبکه‌های اجتماعی می‌شد فهمید که این دو ستاره بیرون از زمین فوتبال رفیق هستند.

ستاره برزیلی رئال مادرید اخیرا یک بار دیگر جلوه‌‌ای از این دوستی را نشان داد و پیراهن امضا شده تیمش رئال مادرید را برای دیبالا فرستاد. وینیسیوس بر روی این پیراهن پیامی خطاب به ستاره آرژانیتنی نوشت که مورد توجه قرار گرفته است.

1874509

روی پیراهن رئال که توسط وینی برای دیبالا ارسال شده با دستخط ستاره برزیلی اینطور نوشته شده است: “برای برادرم دیبالا، قهرمان دنیا“.

تیم‌های این دو ستاره اهل آمریکای جنوبی، رئال و رم، این روزها در نیمه‌نهایی دو رقابت اروپایی حضور دارند. رئال در دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ با منچسترسیتی به تساوی 1-1 رسید و گل این تیم توسط وینی به ثمر رسید. رم اما در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۱-۰ لورکوزن را شکست داد.

1874510
دیبالا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش از دریافت هدیه وینیسیوس خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا