اولونگا به پرسپولیس روحیه داد!

ستاره کنیایی الدحیل نقش اصلی را در گل اول تیمش مقابل النصر عربستان داشت.

الدحیل و النصر عربستان در حالی از ساعت 21:30 امشب در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم قرار گرفتند که میشل اولونگا، ستاره کنیایی تیم قطری، توانست در شروع بازی با یک توپ‌گیری عالی و فرصت‌طلبی، تیمش را در مسیر گل قرار بدهد و شادی را به ورزشگاه عبدالله بن خلیفه بیاورد.

میشل اولونگا که پنج روز قبل در لیگ ستارگان قطر ستاره الدحیل مقابل الریان بود و دو گل به ثمر رساند، در شرایطی امشب مثل همیشه در ترکیب اولیه تیمش برابر النصر عربستان قرار گرفت که انگیزه زیادی برای درخشش دوباره در این بازی داشت و توانست در دقیقه 8 پاس گل تیمش را بدهد.

ستاره کنیایی الدحیل هشت دقیقه پس از شروع مسابقه با النصر عربستان، با توپ‌گیری عالی در سمت چپ زمین از محمد آل فتیل در صحنه‌ای که مشکوک به خطای او هم بود، نفوذ سریعی به محوطه جریمه کرد که پاس در عرض او را فیلیپ کوتینیو بدون مکث و با بغل پای زمینی تبدیل به گل کرد و قطری‌ها را پیش انداخت.

میشل اولونگا که در دو بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و یک گل مقابل النصر عربستان به ثمر رساند و یک گل دیگر هم ساخت، امشب هم با یک پاس گل، فعلا تیمش را در مسیر پیروزی قرار داده و البته بدشانس بود که در دقیقه 23 ضربه او تبدیل به گل نشد.

این پاس گل از اولونگا و گلزنی کوتینیو موجب شده تا در حال حاضر الدحیل 4 امتیازی شود و النصر هم 9 امتیازی بماند تا پرسپولیس با 7 امتیاز، همچنان امیدوار به صدرنشینی و صعود مستقیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا