راز موفقیت گواردیولا در فروش بازیکنان است

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که راز موفقیت پپ گواردیولا در فروش به موقع بازیکنان سیتی است.

گواردیولا موفق شد برای سومین فصل متوالی به همراه منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و نامش را در تاریخ این رقابت‌ها جاودانه کند.

بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان در طول چند سال اخیر خریدهای این باشگاه را تحسین کرده‌اند و این اتفاق به طور خاص در فصل 23-2022 به خاطر جذب ارلینگ هالند رخ داد.

اما روی کین معتقد است که تنها خرید بازیکنان درخشان عامل موفقیت این تیم نبوده است، بلکه فروش هوشمندانه بازیکنان و کنار گذاشتن آنها از سوی گواردیولا هم نقش مهمی در این میان داشته است.

این اسطوره یونایتد به اسکای اسپورت گفت: «جذب بازیکن سیتی فوق العاده بوده اما روش آنها در کنار گذاشتن بازیکنان هم بسیار عالی بوده است. بازیکنانی که به پایان دوران فوتبال‌شان نزدیک می‌شوند یا بازیکنانی که پپ معتقد است از نظر روانی اشباع شده‌اند به فروش می‌رسند تا عطش تیم حفظ شود.

بزرگترین چالش همیشه این است که این عطش در تیم وجود داشته باشد و او بازیکنانی درخشان با شخصیت‌های عالی دارد. ما پیش از این دیدیم که او با ژوائو کانسلو به مشکل خورد و او را فروخت و این اتفاق درباره گابریل ژسوس هم رخ داد.

او می‌داند چه می‌کند. این مرد به طور متوالی و مداوم این کار را انجام می‌دهد و این نشانه بزرگی او است. نشانه این که همچنان پیروزی و روند قهرمانی، سبک بازی و عطش را حفظ می‌کند. ما شاهد هیجان او بودیم، طوری که انگار اولین قهرمانی‌اش است. این عالی است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا