بمب اتم وسط تیم ملی ژاپن خورد! (عکس)

هاجیمه موریاسو با تغییرات بسیار زیاد، فهرست تیمش برای کرین کاپ را اعلام کرد.

تیم ژاپن در مسابقات کرین کاپ رودرروی السالوادور و پرو قرار خواهد گرفت و هاجیمه موریاسو فهرست خود را باتوجه به پایان فصل اروپایی و همچنین تعطیلات جی لیگ اعلام کرد.

نکته مهم این فهرست تغییرات بسیار زیاد در لیست تیم‌ ملی ژاپن است که تصویر این تیم را نسبت به جام جهانی کاملا تغییر خواهد داد. البته موریاسو در فیفادی قبلی نیز چند بازیکن را تغییر داده بود اما حالا تیمش را به شکلی زیر و رو کرده است.

ایجی کاواشیما، شوئیجی گوندا، میکی یامانه، یوتو ناگاتومو، تاکهیرو تومیاسو، هیروکی ساکای، مایا یوشیدا، گوتو شیباساکی، تاکومی مینامینو، هیدماسا موریتا، آئو تاناکا و شوتو ماچینو بازیکنانی هستند که در این فهرست نامشان دیده نمی‌شود که البته مصدومیت هم در این موضوع دخیل بوده است. با این حال 12 تغییر در لیست ژاپن نشان از یک پوست‌اندازی و تغییر نسل در تیم سامورایی آبی است.

جالب است بدانید لیست کنونی ژاپن تنها 4 بازیکن از جی لیگ را در ترکیب خود دارد. نکته جالب اینکه 12 بازیکن از فهرست سامورایی، بدون تجربه بازی ملی یا کمتر از ده بازی ملی دارند تا با موریاسو کاملا نشان دهد که قصد دارد این بازیکنان را در کرین کاپ امتحان کند.

این در حالی است که نیمی از بازیکنان لیست ژاپن در لیگ‌های معتبر اروپایی حضور دارند و سایرین نیز در لیگ‌های اسکاتلند، اتریش، سوئیس، قطر و ژاپن حاضر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا