هشدار به آرسنال: برایتون واقعی را خواهی دید!

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، به آرسنال هشدار داد که هفته آینده بازی راحتی برابر این تیم در پیش ندارد.

برایتون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس برابر اورتون به میدان رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم متوقف شد.

بلندپروازی این تیم برای کسب سهمیه اروپایی فصل بعد با این شکست ضربه سنگینی خورد و انتظار نمی‌رفت که آنها برابر اورتون که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد چنین شکستی را تجربه کنند.

بسیاری از هواداران این تیم بین دو نیمه و پس از پایان بازی بازیکنان را هو کردند اما دی زربی معتقد است که تیمش قدرت واقعی را در دیدار برابر آرسنال به نمایش خواهد گذاشت.

او در این باره به خبرنگاران گفت: «توضیح این عملکرد بسیار دشوار است. بازی بسیار عجیبی بود. ما گل اول را پس از 30 ثانیه دریافت کردیم. این برایتون حقیقی نبود. امروز روز بد ما بود. فکر می‌کنم مشکل تصمیمات تاکتیکی نبود. فکر می‌کنم ما نتوانستیم از نظر انگیزشی و شاید روحی به درستی آماده شویم.

انجام بازی‌های متعدد در بازه زمانی کوتاه مدت هم بسیار دشوار است. ما عادت نداریم که این همه بازی را به صورت متوالی انجام دهیم. باید روی این موضوع و روحیه خودمان کار کنیم. می‌توانم شرایط را درک کنم. همچنان به بازیکنانم افتخار می‌کنم. مسئولیت این شکست با من است.

با بازیکنانم پس از هر بازی حرف می‌زنم و فکر می‌کنم ما کیفیت خودمان را در بازی هفته آینده نشان خواهیم داد. ما بار دیگر به سبک خودمان برمی‌گردیم و شما برایتون واقعی را در دیدار برابر آرسنال خواهید دید.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا