راز درخشش ستاره رئال فاش شد: انگشتر هوشمند!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در چند هفته اخیر پیشرفت چشمگیری داشته که شاید به خاطر استفاده از یک انگشتر هوشمند باشد.

رودریگو این فصل توانست بهتر از هر فصلی از زمان پیوستنش به رئال کار کند و آمارش در زمینه گلزنی و ارسال پاس گل را بهبود بخشید.

این پیشرفت توجه بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به خود جلب کرد و تحسین بسیاری را هم برای این بازیکن به همراه داشت و حالا به نظر می‌رسد که دلیل اصلی این پیشرفت مشخص شده است.

سایت گل خبر داده که یکی از دلایل اصلی این اتفاق، استفاده این مهاجم برزیلی از انگشتر هوشمندی است که در زمان خواب به دست می‌کند.

این انگشتر هوشمند در واقع برنامه خاصی دارد که می‌تواند اطلاعات مربوط به شرایط فیزیکی رودریگو در زمان خواب را برای مربی شخصی او ارسال کند و این مربی هم بر اساس میزان و نحوه استراحت او برایش برنامه مشخصی را تدارک می‌بیند.

این سیستم به حدی موثر است که رئال مادرید قصد دارد از این شیوه برای تمامی اعضای تیم در فصل آینده استفاده کند تا بتوانند بر این اساس که هر کدام چه کیفیت خوابی دارند، تمرین خاصی را انجام دهند.

رودریگو در چند هفته اخیر نمایش بسیار درخشانی داشته و موفق شده در جریان دیدار برابر آلمریا و همچنین فینال کوپا دل ری مقابل اوساسونا گل بزند و پاس گل ارسال کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا