توصیه به تن‌هاخ: دخیا را بفروش تا موفق شوی!

جو کول، ستاره سابق چلسی، معتقد است که اریک تن‌هاخ باید داوید دخیا را بفروشد تا بتواند منچستریونایتد را یک سطح بالاتر ببرد.

اشتباه دخیا در جریان دیدار برابر وستهم باعث شد که دروازه منچستریونایتد باز شود و این تیم با همین یک گل بازنده این بازی باشد.

این اشتباه مرگبار حالا منجر به ایجاد ابهاماتی درباره آینده طولانی مدت دخیا در اولدترافورد شده و ممکن است روی بحث تمدید قرارداد او که در همین تابستان به پایان خواهد رسید تاثیر بگذارد.

این در حالی است که تن‌هاخ پس از پایان بازی برابر وستهم سعی کرد از این بازیکن دفاع کند و مدعی شد که او به زودی قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد و به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

کول درباره این وضعیت به بی تی اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم پیدا کردن جانشین برای دخیا کار بسیار آسانی برای دپارتمان نقل و انتقالاتی منچستریونایتد باشد. تیم‌های کمی در اطراف یا بالاتر از یونایتد هستند. آیا آنها حاضر می‌شوند دروازه‌بان‌هایشان را با دخیا عوض کنند؟ نه.

بنابراین از نظر من همه چیز ساده است. اگر منچستریونایتد و تن‎‌هاخ قصد دارند وارد سطح بالاتری شوند، این یکی از پست‌های مهم در زمین بازی است که باید فکری به حالش کنند و برای بهبود آن به صورت جدی اقدام کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا