موضوعات داغ

رئال: قطعا امباپه را نمی‌خریم!

کادناسر اعلام کرد که رئال مادرید در تابستان آینده اقدامی جهت عقد قرارداد با کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، نخواهد کرد.

رئال مادرید بعد از اینکه دو سال هدف نقل‌و‌انتقالاتی اصلی خود را کیلیان امباپه قرار داده بود و در سال اول به نوعی با روی گردانی این بازیکن رو‌به‌رو شد حالا به طور قطع خرید این بازیکن را رد می‌کند. کهکشانی‌ها قصد ندارند این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرند حتی اگر او تصمیم بگیرد که قرارداد خود را با تیم پاریسی تمدید نکند و تابستان آینده بازیکن آزاد باشد.

به نقل از کادنا سر، باشگاه مادریدی به طور عمده از سه دلیل برای عقب انداختن ورود این مهاجم فرانسوی اطلاع داد. اولی مربوط به “میزان حقوق و دستمزد” است. این بازیکن فرانسوی با مبلغی کمتر از 20 میلیون در سال به رئال مادرید نمی‌پیوندد و اگر با PSG تمدید نکند، باید یک پاداش بزرگ را هم برای باشگاه پاریسی به این مبلغ اضافه کرد. جود بلینگام، ستاره بزرگ رئال مادرید در این فصل، قراردادی 9 میلیون یورویی دارد.

دلیل دیگر این است که این قرارداد با “سیاست نقل و انتقالات باشگاه تداخل” دارد. کیلیان در صورت امضای قرارداد، تقریباً در 26 سالگی به رئال مادرید خواهد آمد. مسن‌ترین خریدهای بزرگ رئال مادرید کاماویگا و شوآمنی هستند. وینیسیوس یا رودریگو در سن بسیار کم‌تر به تیم آمده بودند و فصل بعد اندریک فرود هم اضافه خواهد شد. اکثر آن‌ها قبل از بیست سالگی قراردادشان را امضا کردند زیرا استراتژی باشگاه، جذب بازیکنان جوان است.

در نهایت، باشگاه رئال گفته است که “دلایل فرهنگی” برای عدم تمایل آن‌ها به این انتقال وجود دارد. این واقعیت که امباپه باشگاه مادریدی را دست به سر کرد، باعث شده است تا احساسات منفی پیرامون او در باشگاه و بدنه هواداری اصلی که اسپانیایی هستند به وجود بیاید. با توجه به اینکه این بازیکن در صورت ورود به تیم به منبع اصلی اقتصادی تیم تبدیل خواهد شد، این سابقه از تنش برای رئال مادرید زمینه بدبینی شده است و با درنظر گرفتن همه موارد بالا، سران رئال مادرید این انتقال را مناسب نمی‌بینند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا