قادری: قراردادم با تراکتور به پایان رسید

مدافع تراکتور می‌گوید اخراجش در دیدار با استقلال پس از درگیری با روزبه چشمی به هیچ وجه درست نبود.

پس از باخت سنگین و پر گل مقابل استقلال در هفته آخر، لیگ را با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول به پایان رساند.آرش قادری در خصوص شرایط مطلوب، نتایج و عملکرد خوب تراکتور در این فصل به خبرنگار ما گفت: با توجه به تغییرات در کادر مدیریتی و فنی فصل خوبی را سپری کردیم. بازیکنان با یکدیگر هماهنگ بودند. با یک تیم همدل و خوب توانستیم به خواسته‌ها و جایگاهی که استحقاقش را داشتیم با رتبه چهارم و بعد از آن کسب سهمیه آسیایی برسیم. با توجه به اتفاقاتی که در این فصل برایمان رخ داد نتایج خوبی کسب کردیم. در هجده بازی سی و شش امتیاز به دست آوردیم. در واقع به طور میانگین دو امتیاز در هر بازی که این اتفاق پس از تغییر مربی صورت گرفت.

او در مورد شکست تلخ بازی آخر و اینکه فصل را با خاطره ای خوش تمام نکردند افزود‌: آن روز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و امیدوارم با جبران این اتفاق دوباره دل هواداران را به دست آوریم.

قادری در مورد تجربه شخصی خود از این فصل گفت: فصل خوبی برایم رقم خورد و از عملکردم رضایت دارم و کارشناسان و مربیانی که با آن‌ها کار کردم با من هم نظر هستند و علی رغم اینکه در دو پست بازی کردم از خودم راضی هستم. هم در پست هافبک دفاعی و هم دفاع وسط به بازی گرفته شدم و با وجود راحت‌تر بودن در پست دفاع وسط اما مربیان از عملکردم رضایت داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا