موضوعات داغ

اعتراف جالب آنری به مالدینی: ازت می‌ترسیدم!

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، در گفتگو با پائولو مالدینی اعتراف کرد که همیشه از او هراس داشته است.

کارشناسان حاضر در استودیوی سی بی اس پیش از آغاز بازی شب گذشته میلان برابر اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان با مالدینی صحبت کردند.

این بازی حساس و تماشایی در نهایت با شکست 0-2 برای روسونری که حالا مالدینی را به عنوان مدیر ورزشی در کنارش می‌بیند همراه بود اما اتفاقاتی که پیش از این دیدار و در جریان این مکالمه رخ داد بسیار جالب بود و توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
آنری در این گفتگو خطاب به مالدینی گفت: «ما در سال 1998 برابر یکدیگر بازی کردیم. زمانی که متوجه شدم قرار است وارد زمین شوم و در سمت راست بازی کنم، ناگهان ترس تمام وجودم را گرفت و دلیل این ترس حضور تو در زمین بود، مدافع قدرتمندی که تو بودی.

از نظر من، تو نماد واقعی و تعریف دفاع کردن هستی و اگر چنین چیزی ممکن باشد، انسانی حتی بهتر از مدافعی که بودی هستی. من فقط می‌خواهم به تو بگویم که قبلا همیشه از تو می‌ترسیدم.»

آنری در واقع به دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1998 اشاره داشت که در آن تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی برابر ایتالیا به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی شد تا در نهایت جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا