آرتتا: این بهترین فرصت ما برای قهرمانی است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید این بهترین زمان ممکن برای قهرمانی این تیم است چون زمان درستی است.

آرسنال امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل خواهد رفت.

منچسترسیتی که رقیب اصلی توپچی‌ها در کورس قهرمانی است روز گذشته موفق شد برابر لیدز یونایتد به پیروزی دست پیدا کند و همچنان در صدر جدول رده‌بندی بماند و حالا آرسنال به دنبال حفظ اختلاف با آنها خواهد بود.

آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد و آرتتا معتقد است که این فصل بهترین زمان ممکن برای این تیم است که بار دیگر قهرمان این رقابت‌ها شود.

این مربی اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« این بهترین زمان است چون حالا زمان درستی برای قهرمانی است. بهترین زمان در واقع وقتی است که شما چیزی را در اختیار دارید و سعی می‌کنید از آن استفاده کنید. خصوصا در ورزش قهرمانی به این شکل است چون شما نمی‌دانید قرار است چه زمانی دوباره چنین فرصتی را در اختیار داشته باشید.»

او با اشاره به تلاش بازیکنانش برای کسب این عنوان گفت:« این کاری است که ما سعی در انجامش داریم. ما به مصاف نیوکسل خواهیم رفت و سعی می‌کنیم پیروز شویم و در کورس قهرمانی بمانیم. ما باید با این تیم‌ها رقابت کنیم چون باشگاه فوتبال آرسنال هستیم. انتظارات از ما بالاست و باید در همه چیز بهترین باشیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا