یک لژیونر ایرانی دیگر در آستانه قهرمانی

وایله با هافبک ایرانی خود در آستانه کسب قهرمانی لیگ یک دانمارک قرار دارد.

تیم فوتبال وایله که سعید عزت‌اللهی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل تیم رده ششمی نایستو قرار گرفته تا یکی از دیدارهای سرنوشت‌ساز هفته سی‌اُم لیگ دسته اول دانمارک را برگزار کند.

سعید عزت‌اللهی که در دو هفته اخیر لیگ یک دانمارک جزو مهره‌های اصلی وایله بوده، امروز هم در رقابت حساس مقابل نایستو در جمع ۱۱ نفر ابتدایی تیمش دیده می‌شود که اکنون در زمین حضور دارد و امیدوار به کسب قهرمانی است.

هافبک ایرانی وایله که صعود و بازگشت به سوپر لیگ دانمارک را همراه تیمش تجربه کرده، در فصل جاری لیگ یک این کشور ۱۹ بار به میدان رفته که توانسته یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد.

یاران عزت‌اللهی تا پیش از مسابقه امروز صدرنشین بوده و فاصله ۵ امتیازی با تیم دوم جدول داشتند که در صورت برتری مقابل نایستو به قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک دانمارک دست پیدا می‌کنند.

علیرضا جهانبخش، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در فوتبال و حسین طیبی و مسلم اولادقباد در فوتسال، ازجمله لژیونرهای ایرانی محسوب می‌شوند که در این فصل موفق به کسب قهرمانی همراهی تیم‌های خود شده‌اند و عزت‌اللهی نیز می‌تواند امروز به این جمع اضافه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا