کریم انصاری‌فرد در آستانه استقلالی شدن!

کریم انصاری‌فرد در شرایطی یکی از دوره‌های فوتبالی‌اش را در پرسپولیس دنبال کرد که مدیرعامل اسبق سرخ‌ها مدعی است با توجه به درخواست همتای رقیب خود، از قید مذاکره با ستاره نقل و انتقالات آن دوران گذشته بود.

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از خاطرات دوران مدیریتی خود، به اتفاقی جالب در خصوص بحث جذب کریم انصاری‌فرد اشاره می‌کند. رویانیان که در آن مقطع توانسته بود ستاره‌های فوتبال را مجاب به عقد قرارداد با پرسپولیس کند، با درخواست فتح‌الله‌زاده برای پایان دادن به مذاکره با کریم انصاری‌فرد مواجه می‌شود که مدعی است در ابتدا آن پذیرفته است، اما اتفاقاتی در ادامه رقم خورد که باعث شد او با عقد قرارداد با این بازیکن، شماره 9 را نیز به وی بدهد.

مدیرعامل اسبق سرخپوشان در این گفت‌وگو اینطور توضیح داده است: آن سال همه را جذب کردیم و فقط کریم انصاری‌فرد مانده بود. فتح‌الله‌زاده به من گفت «تو که هر بازیکنی بود گرفتی، فتح‌الله‌زاده بمب‌افکن، امسال ترقه هم نمی‌تواند بترکاند. تو بیا یک کاری کن! حداقل کریم انصاری‌فرد را بگذار من بگیرم.» گفتم باشه! گفت جان من؟! گفتم بله.

وی درباره دلیل پایان دادن به این پیمانی که با مدیر استقلال بسته بود و انصاری‌فرد را به پرسپولیس آورده بود نیز گفت: صبح روز بعد دیدم او مصاحبه کرده که رویانیان از رانت دولت استفاده می‌کند و بنز و پورشه وارد می‌کند. به فتح‌الله‌زاده زنگ زدم و گفتم این حرف‌ها چیست؟ دیروز می‌گفتی کوتاه بیا تا بتوانم کریم انصاری‌فرد را بگیرم. الان این‌طور مرا می‌زنی؟ گفت نه! خبرگزاری‌ها این‌طور گفتند. گفتم دیگر عهد و پیمان من و شما تعطیل! حالا اگر می‌توانی برو کریم را جذب کن. او تا جنبید، از اردبیل کریم انصاری‌فرد را آوردم و در دفتر من قرارداد نوشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا