بهزاد غلامپور این چه کاریه می‌کنی!

بهزاد غلامپور در هنگام جشن شادی گل استقلالی‌ها در آخرین دقیقه وقت های قانونی شهرآورد 101، حرکت بسیار عجیبی انجام داد.

تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی دربی حذفی پایتخت را به رقیب دیرینه واگذار کرد که بعد از بازی اخباری مبنی بر مصدومیت محمدحسین مرادمند در لحظه شادی پس از گل به گوش رسید.

محمدحسین مرادمند که شب گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، در همین خصوص مورد سوال قرار گرفت و البته این موضوع را تکذیب کرد و گفت به خاطر مشکلی که از هفته قبل از دربی برایش به وجود آمده بود، توان باقی ماندن در زمین به مدت بیشتری را نداشت.

با این حال، در تصاویر جدیدی که از این لحظه مخابره شده، یک حرکت عجیب از سوی بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال جلب توجه می‌کند که حتی دیدن آن از سوی این چهره همیشه حاضر در شادی های پس از گل هم کمی غیرمنتظره است.

غلامپور که از نیمکت دورتر آزادی به سمت دروازه پرسپولیس می‌آید تا در حلقه شادی بازیکنان استقلال حضور پیدا کند، با یک حرکت عجیب شبیه به فن کشتی‌کج، روی بازیکنان استقلال می‌پرد و مشخصا با زانو روی بدن یکی از بازیکنان روی زمین، فرود می‌آید.

از اتفاق این بازیکن کسی نیست جز مهدی قایدی که از لحاظ جثه و قد و قامت از شرایط ویژه ای به نسبت سایر بازیکنان برخوردار است اما در این لحظه شانس می‌آورد که روی بازیکنان دیگری افتاده و فشار ناشی از ضربه غلامپور را با بقیه بازیکنان سهیم می‌شود!

غلامپور پیش از این هم چه در زمان همکاری با علی دایی و چه در زمان حضور در کنار فرهاد مجیدی بارها با شادی های پس از گل منحصربه‌فردش توجه رسانه ها و گزارشگران و عکاسان را جلب می‌کرد اما به نظر می‌رسد گلر و مربی سابق تیم ملی و استقلال، باید فکری به حال این مدل از شادی های هیجانی خود کرده و کمی بیشتر از قبل سعی در کنترل خود داشته باشد. چه اینکه با تکرار حرکتی نظیر آنچه روی مهدی قایدی اجرا کرد، بعید نبود این بازیکن دچار آسیب جدی در دنده های خود شود.

شدت حرکت غلامپور به نحوی بود که محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای استقلال هم از این حرکت در آن لحظه شوکه شد.

در این لحظه غلامپور خود را برای اجرای این فینیشر عجیب روی مهدی قایدی که نحیف ترین بازیکن استقلال است، آماده می کند.

غلامپور حتی به استراماچونی هم رحم نمی کرد و از همان هفته های اول سر شادی پس از گل را سرمربی سابق اینترمیلان باز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا