تصمیم بی‌رحمانه کارلتو: آردا روی نیمکت یخ زد

دیشب آردا گولر منتظر یک اشاره از کارلو آنچلوتی بود تا برای اولین بار با پیراهن رئال به میدان برود، ولی مربی ایتالیایی به زعم بسیاری، تصمیمی ظالمانه در مورد او گرفت.

یکی از جذابیت‌های بازی دیشب رئال برابر براگا می‌توانست حضور آردا گولر در میدان برای اولین بار در فصل جاری باشد. ستاره ترکیه‌ای که در تابستان با وجود علاقه بارسا ترجیح داد به رئال ملحق شود، به دلیل مصدومیت‌ها هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش بازی کند.

آردا که در دو هفته اخیر با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات رئال اضافه شده، در بازی یکشنبه شب برابر رایو وارد فهرست رئال شد ولی به دلیل شرایط خاص بازی فرصت حضودر در میدان را پیدا نکرد، اما در بازی شب گذشته برابر براگا به نظر می‌رسید طلسم خواهد شکست.

رئال تا دقیقه 60 با سه گل پیش افتاده بود و همه چیز نشان می‌داد کارلو آنچلوتی بالاخره گولر را روانه زمین خواهد کرد اما با وجود تعویض رودریگو و براهیم، گولر روی نیمکت ماند. هر 5 تعویض انجام شد و ستاره ترکیه‌ای فرصت بازی پیدا نکرد که برای بسیاری عجیب بود.

خود آردا هم متعجب شده بود که چرا روی نیمکت مانده و با وجود اینکه شرایط مهیای ورودش به میدان بود، کارلتو تصمیم دیگری گرفت.

خیلی زود نیز در شبکه‌های اجتماعی انتقادات به مربی ایتالیایی شروع شد. برخی هوادران رئال معتقدند که به نظر می‌رسد آنچلوتی به گولر اعتقاد زیادی ندارد و ظلمی که در حق براهیم کرده را در مورد آردا نیز تکرار خواهد کرد. از نظر آنها دلیلی نداشت که پدیده جوان در دیداری که از دقیقه 60 به بعد رئال تنها برای زدن گل‌های بیشتر تلاش می‌کرد و پرونده براگا را کاملا بسته بود، نتواند اولین بازی خود را انجام دهد.

بازی بعدی رئال در برنابئو برابر والنسیاست و بسیار بعید است آردا در این بازی سنگین شانسی برای حضور در میدان داشته باشد. هواداران رئال می‌گویند وقتی آردا برابر براگا به میدان نرفت، برابر والنسیا نیز شانسی نخواهد داشت.

در پایان بازی البته شاهد صحنه جالبی بودیم. کارلو آنچلوتی برای دلجویی نزد آردا رفت و برای ثانیه‌هایی او را در آغوش کشید و در گوش او چیزی گفت که باعث لبخند رضایت ستاره ترکیه‌ای شد. حرکتی پدرانه از سوی مربی ایتالیایی که انگار می‌خواست از دل آردا دربیاورد. دیگر اعضای کادر فنی رئال نیز حرکتی مشابه انجام دادند و می‌خواستند به آردا روحیه بدهند.

وقتی از آنچلوتی در پایان بازی در مورد دلیل به میدان نرفتن آردا سوال شد، او اینگونه پاسخ داد: «آردا باید صبور باشد. او مدت‌ها مصدوم بوده و دو هفته است با ما تمرین می‌کند. به او هم بازی خواهد رسید، ولی زمانی که 100 درصد آماده باشد.»

در هر صورت دو حضور در فهرست و دو نیمکت نشینی متوالی فعلا سهم آردا بوده و بازی بعدی شنبه بعد برابر والنسیاست. آردا بی‌صبرانه منتظر است که در این بازی کارلتو سرش را برگرداند و به او بگوید «نوبت تو است به زمین بروی». اینطور خواهد شد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا