هاینکس: بایرن مونیخ در تابستان سرمربی جدید خواهد داشت؛ تیم کنونی قوی تر از تیم 2013 است

سرمربی کهنه کار بایرن مونیخ نمی خواهد فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بنشیند. هاینکس در ماه های اخیر بارها اعلام کرده قصد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ را ندارد اما مسئولان باشگاه هنوز به ابقا او امیدوارند. هاینکس در مصاحبه با بیلد درباره آینده اش گفت:

همه چیز درباره آینده ام روشن است و من در این باره دیگر حرف نمی زنم. به نظرم بایرن مونیخ تابستان آینده مربی مناسب و جدیدی خواهد داشت.

زندگی در مونیخ:

دلم برای همسرم تنگ شده. ما همیشه در کنار هم بوده ایم، در مادرید، در بیلبائو، در تنه‌ریف و در لیسبون. شرایط کنونی برای من آسان نیست. زمانی که شما عصر به اتاق خالی هتل برمی گردید زیاد دلپذیر و جالب نیست. من خیلی زود می خوابم چون خسته ام.

من از کار کردن با تیم لذت میبرم و بسیار سرگرم کننده است. اما من خیلی خسته می شوم، این کار تمامی ساعت روزانه شما را پر می کند. شیوه کار من وقتی برای داشتن زندگی خصوصی باقی نمی گذارد. من در حال در کنار خانواده ام زندگی نمی کنم و شما باید سن من را هم در نظر داشته باشید.

ترکیب تیم:

به نظر کادر بازیکنان ما در حال حاضر نسبت به 2012/134 بهتر است. از سویی دیگر رقابت در لیگ قهرمانان نسبت به چند سال قبل بسیار سخت تر شده و هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود ندارد.

تولد 73 سالگی:

برای تولدم آرزو می کنم هنوز 3 بازی در پیش داشته باشیم، هفته آخر بوندس لیگا، فینال جام حذفی (19 می) و فینال لیگ قهرمانان (26 می). این ها رویا هستند و شما هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد اما فوق العاده خواهد بود.

صحبت کردن با روبن پس از بازی با بشیکتاش:

با او صحبت نکردم و من او را به خوبی درک می کنم. من به عنوان یک بازیکن شبیه روبن بودم. آرین اگر این شخصیت را نداشت چنین حرفه ای را پشت سر نمی گذاشت.او یک الگوی واقعی برای تمامی بازیکنان جوان است.

تمدید قرارداد روبری:

من بحث رسانه ها درباره این موضوع را درک می کنم. هر دو بازیکنانی تعیین کننده بوده اند و به موفقیت های تیم کمک زیادی کرده اند و هر دو به خوبی می دانند که دیگر جوان نمی شوند. باشگاه در نهایت درباره آینده این دو بازیکن باید تصمیم بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا