میراث اسپالتی در ناپولی به عجیب‌ترین گزینه می‌رسد!

به نظر می‌رسد با قطعی شدن جدایی اسپالتی از قهرمان سری آ، یک گزینه جذاب روی میز دی لورنتیس قرار دارد.

تیم فوتبال ناپولی، قهرمان زودهنگام فوتبال ایتالیا، شب گذشته در بازی خانگی برابر اینترمیلان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به برتری رسید تا به این ترتیب تمامی 19 رقیب خود در سری آ را حداقل یک بار شکست داده باشد. رکوردی خیره‌کننده که قهرمانی را برای شاگردان اسپالتی دلچسب‌تر می‌کند.

با این حال، شرایط در ناپل قابل قیاس با هفته‌های گذشته نیست و حالا بیش از هر زمان دیگری، هواداران ناپولی نگران جدایی اسپالتی، سرمربی موفق تیم خود هستند. موضوعی که حتی ایل ماتینو، روزنامه مشهور شهر ناپل هم به آن اشاره کرده و از احتمال بالای جدایی این سرمربی محبوب خبر داده است.

اسپالتی حتی پس از بازی با اینتر هم صحبت‌های مهمی داشت و به نظر می‌رسد که از اراده‌اش برای خداحافظی با باشگاه ناپولی دست نمی‌کشد. واکنش‌های دی لورنتیس، مالک مشهور و البته مغرور ناپولی، نسبت به این اتفاق هم مؤید همین موضوع است و او نیز با اتخاذ مواضعی نظیر اینکه این سرمربی است که مدیون ناپولی است و نه برعکس، موفقیت را حاصل کار تیمی دانست و از دادن اعتبار قهرمانی به شخص اسپالتی پرهیز کرد.

گایاردو در بازی ستارگان لیگ عربستان در برابر پاری سن ژرمن، هدایت یاران رونالدو را برعهده داشت.

حالا اسکای اسپورت از تکاپوی ناپولی برای انتخاب وارث اسپالتی خبر داده و به گزینه‌های جالبی اشاره کرده که در بین آنها، چند نام هیجان‌انگیز نیز به چشم می‌خورد. ایده این نیست که ناپولی ساختار را متحول کند و در نتیجه اسامی مربیانی که 433 را اتخاذ می‌کنند در حال بررسی است. از جمله این مربیان، وینچنزو ایتالیانو از فیورنتینا و تیاگو موتا از بولونیا هستند. جیان پیرو گاسپرینی از آتالانتا نیز برای این صندلی شانس بسیاری دارد و این در حالی است که رافائله پالادینو از مونزا، صاحب شانس کمتری به نظر می رسد.

ناپولی مثل همیشه، به خارج از کشور نیز نگاهی دارد: همیشه نام رافا بنیتز، دوست بزرگ اورلیو دی لورنتیس وجود دارد، در حالی که هیچ تماسی با آنتونیو کونته و جولیان ناگلزمن وجود نداشته است. اما عجیب‌ترین و شاید جالب‌ترین گزینه به مارچلو گایاردو مربوط می‌شود که پس از کسب هر جامی که می‌توانست روی نیمکت ریورپلاته به دست آورد، دوست دارد اولین تجربه‌اش را در فوتبال اروپا داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا