گل سیتی درست بود، مردم را فریب ندهیم!

ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی، که کارشناس آاس و کادنا سر است، معتقد است گل سیتی درست بود و ادعای بی این اسپورتس را نیز رد کرد.

رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف منچسترسیتی رفت و به تساوی 1-1 برابر این تیم رضایت داد. وینیسیوس جونیور موفق شد با شوتی تماشایی تیمش را از حریف پیش بیاندازد اما گل کوین دی‌بروینه باعث شد که همه چیز بار دیگر مساوی شد و تکلیف این بازی در دیدار برگشت مشخص شود.

1873356

بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال به گل سیتی در این بازی اعتراض کردند و معتقد بودند که توپ از خط رد شده و باید اوت اعلام می‎‌شد. این موضوع توسط تصاویر گرفته شده از لحظه عبور توپ از خط توسط شبکه بی این اسپورتس هم تایید شد ولی تکرار تصویر هرگز پخش نشد و VAR نیز دخالت نکرد.

1873500

ایتورالده گونزالس در این رابطه گفت: «تصاویر معتبر، تصاویر VAR هستند نه تصاویر یک شبکه تلویزیونی. شاید کمک داوران ویدیویی هم متوجه رد شدن توپ از خط شده بودند ولی VAR نمی توانست طبق قانون، گل را مردود اعلام کند چون بلافاصله پس از رد شدن توپ از خط، سیتی به گل نرسید. روی حرکت دوم بود که کاماوینگا توپ را گرفت و از دست داد تا در ادامه دی‌بروینه گلزنی کند.»

گونزالس ادامه داد: «مردم را فریب ندهیم. به خط‌کشی بی این اسپورتس نگاه کنید، خط قرمز، وسط خط اوت است. خط کناره زمین 12 سانتی متر عرض دارد و خط قرمز وسط آن کشیده شده است. به همین دلیل می گویم نباید به تصاویر یک شبکه تلویزیونی اعتماد کرد. اینجا فقط VAR معتبر است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا