ناراحتی ژابی آلونسو: فوتبال این نیست!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از اینکه تیمش پیروزی را با تساوی عوض کرد بسیار ناراحت است.

پاس رو به عقب میشل باکر به لوکاس هرادکی خودش حداقل یک نیم گل به حساب می‌آمد، اما توپ عجیب نادیم امیری که روی پای مارکوس تورام در فاصله دو متری دروازه فرود آمد نزدیک بود شرایط را به صورت کلی تغییر دهد.

پس از دو گلی که بایرلورکوزن برابر بروسیا مونشن گلادباخ دریافت کرد، به نظر می‌رسید که ساختار این تیم کاملا متزلزل شده است، چون آنها پیروزی 0-2 را با تساوی 2-2 عوض کرده بودند و به نظر می‌رسید که تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ اروپای این فصل شاید فصل آینده صرفا تماشاگر رقابت‌های اروپایی باشد.

ژابی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «تساوی منصفانه بود، چون ما شایسته امتیاز بیشتری نبودیم. شاید بزرگترین اشتباه ما این بود که کمی آرام گرفتیم و فکر کردیم که بازی تمام شده و برنده شده‌ایم. اما فوتبال این نیست، بوندسلیگا این نیست.»

بازی بعدی لورکوزن برابر بوخوم است که با خطر سقوط روبرو است. سرنوشت حضور در فوتبال اروپای فصل آینده در دستان شاگردان ژابی است اما بوخوم هم حریف سرسختی خواهد بود. این مربی اسپانیایی در این باره اظهار داشت: «این بازی برای آنها بازی مرگ و زندگی است اما برای ما هم همینطور است. این آخرین بازی است. ما می‌توانیم با این پیروزی دستاورد بسیاری داشته باشیم. این فینال است و ما آماده هستیم.»

بایرن در حاال حاضر در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارد. اگر لایپزیش قهرمان جام حذفی شود، شاگردان ژابی راهی لیگ اروپا خواهند شد اما اگر آینتراخت فرانفکورت قهرمان شود، این تیم باید راهی لیگ کنفرانس شود.
اگر آنها در بازی پایانی لغزشی داشته باشند و به جایگاه هفتم سقوط کنند، ممکن است خبری از حضور در رقابت اروپایی در فصل آینده نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا