رشفورد ناراحت از سه‌گانه سیتی: فصل بعد جبران می‌کنیم!

مارکوس رشفورد از دیدن موفقیت‌های سیتی در این فصل لذت نبرده، اما آن را برای یونایتد انگیزه‌بخش دانست. او همچنین تعداد بازی‌های این فصل تیمش را دیوانه‌وار دانست.

مارکوس رشفورد از منظر فردی، فصل موفقی داشت و برای منچستریونایتد 30 گل در تورنمنت‌های مختلف به ثمر رساند. اما یونایتد نتوانست مانع از قهرمانی سه‌گانه سیتی شود، افتخاری که آن‌ها را با رکورد یونایتد در سال 1999 برابر کرد.

مهاجم تیم ملی انگلیس که تمام حرفه‌اش را در یونایتد گذرانده، وقتی با این سوال روبرو شد که احساسش نسبت به سه‌گانه سیتی چیست؟ جواب داد: «راستش را بخواهید، دلپذیر نیست، اما فوتبال است دیگر.

بهترین تیمی که باثبات باشد و مدام بهترین فوتبال را ارائه کند، بیشترین جام‌ها را می‌برد و آن‌ها امسال سه تا بردند. آفرین بهشان و حالا به آن‌ها بستگی دارد که این جام‌ها را حفظ کنند و به ما بستگی دارد که تلاش کنیم به آن‌ها برسیم.»

وقتی از او پرسیده شد، موفقیت پپ گواردیولا و شاگردانش فصل بعد به او و هم‌تیمی‌هایش انگیزه می‌دهد، اضافه کرد: «آره، صد در صد.»

رشفورد در حالی در اردوی تیم ملی انگلیس است که این فصل در مجموع 61 بازی انجام داده و حالا ممکن است با پیراهن تیم ملی انگلیس دو مسابقه دیگر به آمارش اضافه شود.

او گفت: «در سطح باشگاهی، دیوانه‌وار است که جلوی تیم‌هایی بازی می‌کنیم که هفته‌ای یک مسابقه دارند در حالی که از ماه نوامبر تا وقتی که از لیگ اروپا حذف شدیم، سه بازی در هفته داشتیم. سخت است اما در عین حال به آن عادت کرده‌ایم، ولی فکر نمی‌کنم درست باشد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا