آنچلوتی: این شکست، انگیزه‌ام برای ماندن را بیشتر کرد

کارلو آنچلوتی گفت که پس از شکست سنگین برابر سیتی، انگیزه‌اش برای ادامه کار در رئال مادرید بیشتر شده است.

رئال مادرید پس از شکست سنگین 4-0 برابر سیتی و حذف از لیگ قهرمانان، فردا در مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت. میزبان برای فرار از سقوط نیاز به سه امتیاز این بازی دارد و رئال نیز برای اعاده حیثیت می جنگد و قصد دارد رتبه دوم لالیگا را به دست بیاورد.

1877603

کارلو آنچلوتی که این روزها شایعات در مورد آینده‌اش زیاد است، در نشست خبری این بازی گفت :«آماده ایم و همه بازیکنان در دسترس هستند. در این دو روز سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی ریکاوری کنیم و فردا فرصتی جدید داریم تا یک پیروزی دیگر در لالیگا کسب کنیم. در چهار بازی بعدی باید برنده شویم و رتبه دوم را قطعی کنیم. والنسیا باانگیزه است و همه انرژی خود را خواهد گذاشت ولی ما هم آماده ایم.»

لزوم جذب یک مهاجم برای رقابت با کریم بنزما: «الان وقت صحبت در مورد فصل بعد نیست. با باشگاه صحبت خواهیم کرد ولی فعلا فقط بازی برابر سیتی را تجزیه تحلیل کردیم. تا قبل از بازی با سیتی فصل بسیار خوبی داشتیم ولی شکست برابر آنها تلخ و دردناک بود. فصل گذشته نیز باورنکردنی و فراموش نشدنی بود. در زمان درست در مورد انتقالات حرف خواهیم زد.»

نمره به فصل رئال مادرید: «می توانستیم بهتر کار کنیم ولی در مجموع فصل خوبی بود. واضح است که از عملکردمان در لالیگا راضی نیستیم ولی در لیگ قهرمانان تا نیمه نهایی بالا آمدیم و برای رسیدن به فینال مبارزه کردیم. سه جام هم بردیم که ارزشمند هستند.»

از کارلتو سوال شد که هنوز برای ادامه کار در رئال با انگیزه است که پاسخ داد: «همان انگیزه اولین روز حضورم در رئال را دارم و شاید هم بیشتر. پس از ناکامی در لالیگا و شکست اخیر برابر سیتی، انگیزه من بیشتر نیز شده است. هیجان و اشتیاق حضور در رئال همیشه بالاست.»

1877234

ترکیب بازی فردا: «بهترین تیم را روانه زمین می‌کنم. بازیکنانی که آماده‌اند و خسته نیستند، به میدان خواهند رفت. ولی چهارشنبه برابر رایو ترکیبی متفاوت را خواهیم دید.»

آیا از رئیس باشگاه چیزی خواسته اید؟ «ما جلسه ای داشتیم که او حمایت و محبت خود را اعلام کرد. دیروز مثل هر هفته صحبت کردیم. ما روی ادامه همین روند و انجام درست کارها تمرکز کرده ایم.»
تغییر سریع دیدگاه‌ها به رئال پس از شکست از سیتی: «آن بازی یک نیمه نهایی بود. خیلی نزدیک بودیم که در یک فینال دیگر بازی کنیم ولی باختیم. اگرچه قبلاً گفته بودم که ممکن است این اتفاق بیفتد. منچسترسیتی بازی فوق العاده ای داشت و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بیایید به لیگ قهرمانان بعدی فکر کنیم.»
امیدواری به کریم برای فصل بعد: «هیچ تردیدی به بنزما وجود ندارد. بنزما شب بدی داشت، اما خیلی‌های دیگر هم بد بودند. کریم همچنان یک اسطوره در این باشگاه است.»
در یک مقطع گفتید که از پیشنهاد برزیل بسیار هیجان زده اید. آیا هنوز هم همان هیجان را دارید؟ «همه به خوبی می‌دانند که وضعیت من چگونه است. تا سال 2024 قرارداد دارم و می‌خواهم ادامه دهم.»

1868463

آیا باشگاه به شما برای فصل بعد تضمین داده است؟ « بله.»

در این فصل دلتنگ درخشش مندی شدید؟ «بدیهی است که می‌خواهم او در فصل آینده بماند. فصل گذشته او یک استحکام دفاعی در سطح بالایی از خود نشان داد و اکنون که بهبود یافته است، دوباره بازیکن مهمی خواهد بود.»
آیا مودریچ و کروس باید در دیدارهای مهم فصل آینده هم ثابت بازی کنند؟ «(می خندد) سوال خوبی است! (سکوت طولانی) پاسخ دادن به آن برای من سخت است، اما پاسخ می‌دهم. من معتقدم که دوران گذار و بازسازی رئال از فصل آینده آغاز نخواهد شد، بلکه قبل از ورود من شروع شد. در سال 2018، وقتی کریستیانو رونالدو از رئال رفت، از آن زمان جوانان شروع به ورود به ترکیب رئال کردند. سپس واران، راموس، مارسلو، بیل و ایسکو رفتند، تا بازیکنانی جوان، با کیفیت فوق العاده به ترکیب وارد شوند.

1876673

وینیسیوس در فصل گذشته نقش بزرگی داشت و الان نقش او در تیم غیرقابل انکار است. همچنین کاماوینگا یا رودریگو، هر دو از روی نیمکت شروع کردند و در حال حاضر فیکس تیم هستند. مانند والورده یا میلیتائو. شوآمنی هم در نیم فصل اول فصل بازیکن ثابت بود. صحبت‌هایی وجود دارد که انتقال بازیکنان جوان به ترکیب ثابت، از فصل آینده آغاز خواهد شد اما خیلی وقت است که شروع شده است. جوان‌ها کم کم برجسته تر می‌شوند اما تکرار می‌کنم، انتقال حتی قبل از آمدن من شروع شد. وقتی دوران مودریچ، کروس، کارواخال و ناچو در رئال تمام شود، این انتقال نیز تمام خواهد شد.»

چه اتفاقی برای والورده افتاده است؟ «درست است که او در سطح نیم فصل اول نبوده، اما با این وجود، او همچنان خوب و باکیفیت بوده است. فده از مشکل پا رنج می‌برد که به او اجازه نمی‌دهد در فرم 100 درصد بازی کند، اما فصل او بسیار مثبت بوده است. او بارها تفاوت را در تیم ایجاد کرده است. شاید چهارشنبه او در بهترین سطح خود نبود ولی برای من، او هنوز یک هافبک فوق العاده است که در این باشگاه تاریخ‌ساز خواهد شد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا