موضوعات داغ

بحث بازگشت مسی به بارسا دوباره داغ شد

رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که تلاش می‌کند لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.

بحث بازگشت لیونل مسی به بارسلونا به اندازه قهرمانی این تیم در لالیگا بازخورد خبری داشته و طی این دو ماه اخیر توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرده است. اواسط فروردین بود رافا یوسته خبر از بازگشت احتمالی لئو داده و تاکید کرد که آبی اناری‌ها همه تلاش خود را برای این کار می‌کنند. او امشب در جریان جشن قهرمانی بارسا دوباره روی این موضوع تاکید کرد.

در حالی که همه مشغول جشن قهرمانی و گرفتن عکس یادگاری با جام قهرمانی لالیگا در نوکمپ بودند رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، طبق پیش بینی توسط خبرنگارانی احاطه شده بود که همگی یک سوال داشتند: “ماجرای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا به کجا انجامید؟”

یوسته که صحبت‌های قبلی اش مثل بمب صدا کرده بود این بار ترجیح داد محافظه کارانه جواب بدهد: “نام مسی همچنان مطرح می‌شود و هر بار که در موردش صحبت می‌کنم مشکلی برایم پیش می‌آید. اما این یک حقیقت است که می‌خواهم مسی را برگردانم و موضع کاملا جدی است.”

او در ادامه گفت: “من به خاطر آن چه به بارسلونا بخشیده طرفدار او هستم. مسی از اینجا شروع خوبی داشت و داستان‌های خوب باید خوب هم به پایان برسند. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود و او تصمیم به بازگشت بگیرد. در این صورت همه اعضای باشگاه خوشحال خواهند شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا