دوری عجیب مهم‌ترین چهره تاریخ سپاهان از فوتبال!

بی‌تردید تصمیم محرم نویدکیا در بازگشت به فوتبال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین مسائل روز فوتبال ایران در آستانه فصل نقل و انتقالات است.

روز گذشته در شرایطی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال امید انتخاب شد و رضا عنایتی سکان هدایت آن را بر عهده گرفت که ماه‌ها قبل صحبت‌هایی مبنی بر احتمال جانشینی محرم نویدکیا به جای مهدی مهدوی‌کیا وجود داشت.

با این حال، در مقطع اخیر هیچ نامی از سرمربی سابق سپاهان مطرح نبود و گزینه‌های هدایت تیم ملی امید به مجتبی حسینی و محمد ربیعی معطوف شده بود تا اینکه در نهایت رضا عنایتی، روز گذشته صاحب این نیمکت شد.

اتفاقی که باعث شده تا محمد مایلی‌کهن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که ارتباط خوبی با محرم نویدکیا دارد، در مصاحبه با روزنامه گل به شدت از این تصمیم انتقاد کند و البته دلیل ویژه‌ای هم برای آن داشته باشد؛ ماجرا از این قرار است که طبق ادعای مایلی‌کهن، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، از او خواسته بود تا محرم نویدکیا را برای پذیرش هدایت تیم ملی امید متقاعد کند.

خواسته‌ای که با اعلام مایلی‌کهن، اجابت شده بود و محرم، موافقت کامل خود با این موضوع را به مایلی‌کهن اعلام کرده بود اما در نهایت تصمیم بر انتخاب رضا عنایتی برای نشستن روی دومین نیمکت مهم فوتبال ملی ایران شد.

به این ترتیب، باید برای بازگشت محرم نویدکیا به فوتبال، منتظر اتفاقات دیگری باشیم تا بار دیگر، اسطوره باشگاه سپاهان را در قامت سرمربی روی نیمکت یک تیم لیگ برتری ببینیم. اتفاقی که در صورت وقوع آن برای لیگ بیست و سوم می‌تواند به جذابیت‌های فوتبال ایران بیفزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا