تن‌هاخ: تمدید قرارداد رشفورد برایم مهم نیست‌

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید در حال حاضر شرایط تیم برایش بسیار مهم‌تر از تمدید قرارداد رشفورد است.

قرارداد فعلی رشفورد با منچستریونایتد در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او آغاز شده است.

روند مذاکرات که از چند هفته قبل آغاز شده بود حالا به تعویق افتاده چون تمام تمرکز باشگاه روی پایان خوب برای فصل جاری و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

تن‌هاخ که علاقه بسیار زیادی هم به این مهاجم انگلیسی دارد معتقد است که فعلا اولویت اصلی این باشگاه و این تیم به پایان بردن فصل 23-2022 با نتایج خوب است و پس از آن فرصت برای انجام مذاکرات هست.

این مربی هلندی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من می‌دانم که همه چیز زمان می‌برد اما حاضر نیستم درباره این روند صحبت کنم. در حال حاضر تمدید قرارداد رشفورد برای من مهم نیست. او به دنبال این است که گل‌های بیشتری در این فصل به ثمر برساند و فصلی که فوق العاده بوده را به خوبی به پایان ببرد.

تمام تیم این فصل فوق العاده بودند. ما باید سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم و تمام تمرکزمان در حال حاضر روی همین موضوع است. مارکوس می‌خواهد در یونایتد بماند و ما هم همین خواسته را داریم، بنابراین فکر کنم خیلی زود راهکاری پیدا کنیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا