موضوعات داغ

پوست اندازی رئال مادرید ؛ در انتظار جدایی های بیشتر

در حالیکه خروج 3 بازیکن از خط حمله رئال مادرید در یک روز رسمی شد، اما هنوز پایان کار نیست

ترکیب رئال مادرید برای فصل 2023/24 دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد و ظاهراً از تابستان امسال پروژه بعدی رئال مادرید کلید خورده است و باید منتظر تغییرات گسترده ای باشیم.

طرفداری | طبق گزارش منابع خبری مختلف، برای پست دروازه بان دوم، آندری لونین در مسیر جدایی است و از داوید سوریا، دروازه بان 30 ساله و اسپانیایی باشگاه ختافه به عنوان جانشین او یاد می شود.

در خط دفاعی، ناچو فرناندز با نزدیک شدن به پایان مهلت قراردادش، از اینتر پیشنهاد دارد ولی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است اما احتمالاً به زودی آینده اش مشخص خواهد شد و فرلان مندی، دفاع چپ فرانسوی هم در لیست فروش قرار گرفته است. آلوارو اودریوزولا هم درخواست خروج داده و شاید فردا جزو خروجی های بعدی باشد. در این میان تاکنون تنها فران گارسیا برای دفاع چپ جذب شده است و باید دید آیا مادریدی ها فعالیت بیشتری در خط دفاعی خواهند داشت یا نه.

در خط هافبک، احتمال تمدید قرارداد تونی کروس و لوکا مودریچ بسیار بالاست و همه منتظر نهایی شدن انتقال جود بلینگام از دورتموند هم هستند. تکلیف آینده دنی سبایوس هنوز مشخص نیست و احتمال تمدید یا جدایی وی وجود دارد.
در خط حمله مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز و ادن هازارد جدا شده اند و تکلیف کریم بنزما هنوز مشخص نیست و گفته می شود که باشگاه حداقل 3 یا 4 بازیکن برای این پست جذب خواهد کرد که یکی از گزینه ها بازگرداندن براهیم دیاز است.

به این ترتیب تا این لحظه تعداد خروجی های باشگاه در تابستان امسال احتمالاً نزدیک به 8 یا 9 نفر باشد که تعدادی هم تا آخر امروز و با انجام آخرین بازی فصل لالیگا مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا