فن‌دایک: وقتی به پرتغال باختیم، فهمیدم بی‌تجربه‌ایم

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند در آستانه بازی با کرواسی گفت مشکل این تیم که نداشتن تجربه بوده، حل شده است.

هلند فردا شب در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در شهر روتردام میزبان کرواسی خواهد بود. مسابقه و محک سختی برای تیم میزبان است که قبلا یک بار تا فینال رفته و شکست خورده است و این بار قصد جبران دارد. کاپیتان هلند در نشست خبری خود از این مسابقه و قهرمانی ناتان آکه، مدافع هلند، در لیگ قهرمانان حرف زد.

ویرژیل فن‌دایک که خودش در سال 2019 لیگ قهرمانان را برده و می‌داند این پیروزی چه احساسی دارد و چه تاثیری روی یک بازیکن می‌گذارد، درباره قهرمانی ناتان آکه در این مسابقات حرف زد: «برای او بابت چیزی که به آن دست یافته، خیلی خوشحالیم. افتخار زیبایی است و باید به خود مباهات کند.»

اما کاپیتان هلند درباره لیگ ملت‌ها چه نظری دارد؟ «بعد از باخت در فینال جلوی پرتغال، متوجه شدیم که کم‌تجربه هستیم و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم. به هر حال، دوره اول این مسابقات بود و نمی‌دانستیم وضعیت چطور پیش می‌رود.

خیلی دوست دارم که این جام را بالای سر ببرم ولی الان نباید به آن فکر کنیم، چون بازی جلوی کرواسی خیلی سخت خواهد بود. تیم سرسختی هستند و شکست دادن‌شان دشوار است. بازی سختی خواهد بود.»

فن‌دایک ادامه داد: «تقریبا 10 نفر از ما تجربه لیگ ملت‌ها را داریم. آن موقع واقعا متوجه نبودیم که می‌توانیم یک جام را ببریم. حالا بیشتر به این موضوع واقفیم. الان انرژی تیم خیلی بالا است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا