تابش، سرپرست سپاهان: به مشکی پوشان 5 گل زدیم و می‌ توانستیم چند گل بیشتر هم بزنیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید ما مقابل مشکی‌پوشان ۵ گل زدیم و می‌توانستیم چند گل بیشتر هم بزنیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص برد پرگل سپاهان مقابل مشکی‌پوشان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

از لحاظ فنی بچه‌ها خیلی خوب کار کردند، این برد را تقدیم به همه هواداران پرشور سپاهان می‌کنم. ما در این بازی ۵ گل زدیم و می‌توانستیم چند گل بیشتر هم بزنیم، موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم اما در کل خیلی خوشحالم به خاطر اینکه در بازی روز گذشته جوانان این تیم بسیار خوب کار کردند. در طول هفته با بازیکنان صحبت‌های زیادی انجام دادم تا به خودشان بیایند و خداراشکر می‌کنم که این برد باعث شد تا روحیه و انگیزه بازیکنان بالا برود.

وی در ادامه گفت:

شرایط خوبی برای سپاهان فراهم شده، کادر فنی با قدرت کارش را انجام می‌دهد. ما در هفته با توجه به کمپی که در صفاییه داریم ۲-۳ روز به آنجا می‌رویم تا بچه‌ها شرایط متفاوتی پیدا کنند، مربی بدنساز و همچنین روانشناسی که در اختیار داریم با تمام توانشان با بازیکنان کار می‌کنند. تیم خوبی داریم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و نتوانستیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم اما امیدوارم با این برد رفته رفته شرایط بهتر شود و سپاهان به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا در ادامه لیگ همین روند را ادامه می‌دهید یا خیر، اظهار داشت:

قطعاً به دنبال این هستیم تا در بازی های بعدی هم پیروز شویم، اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و همین عامل باعث شده تا فوتبال جذاب شود، ما در بازی روز گذشته ۲-۳ بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم، مطمئناً با اضافه شدن علی کریمی و جلال علی محمدی روند تیمی ما بهتر خواهد شد.

تابش در پایان در خصوص اینکه آیا با توجه به بردی که به دست آوردید برای بازیکنان پاداشی در نظر گرفته‌اید، گفت:

فکر نمی‌کنم در حال حاضر بچه‌ها به فکر پاداش باشند، می‌دانم که بازیکنان شرایط سپاهان را درک می‌کنند و به دنبال این هستند تا این تیم از بحران خارج شود. مطمئناً اگر نیاز باشد پاداشی هم در نظر می‌گیریم تا از لحاظ روحی بازیکنان شرایط بهتری به دست بیاورند. امیدوارم روز به روز شرایط تیمی سپاهان بهتر شود و دل هواداران سپاهان که این تیم را تنها نگذاشتند شاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا