موضوعات داغ

هاشم نژاد: صفا هادی مدل مویش را عوض کند!

وینگر تراکتور امیدوار است با برد این هفته مقابل نساجی کار کسب سهمیه برای تیمش به اتمام برسد.

تراکتور با نتیجه سه بر یک مس کرمان را شکست داد تا با روحیه ای دو چندان برای کسب سهمیه آسیایی با تیم‌هایی چون گل‌گهر مس رفسنجان رقابت کند.
مهدی هاشم نژاد بازیکن تراکتور در رابطه با این برد به خبرنگار ما گفت: مس کرمان در خطر سقوط قرار داشت و از این رو با تمام قوا آمده بود تا سه امتیاز را به دست آورد. می‌دانستیم که بازی دشواری با این تیم خواهیم داشت اما تمام بازیکنان متمرکز و با تجربه عمل کردند. در نهایت با این پیروزی موفق شدیم خود را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک تر کنیم.

او در مورد داوری بازی و اعتراض تیم مس به این موضوع ادامه داد: در دو هفته پایانی لیگ داوران سعی دارند تا با کمترین اشتباه بهترین عملکرد را داشته و نتایج تیم‌ها عادلانه رقم خورد و خاطرات خوبی از خود بر جای گذارند.

هاشم نژاد در این باره که شباهتی جالب توجهی با صفا هادی دارد عنوان کرد: هر دوی ما موهای فر و بلند داریم و گاهی هم تیمی‌هایمان نیز در حالتی که پشتمان به آن‌ها است ما را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. به شخصه به هیچ عنوان قصد ندارم که موهایم را کوتاه کنم و صفا می‌تواند اگر مایل است موهایش را تغییر دهد(باخنده).

همچنین او در خصوص این که هواداران تراکتور در کرمان حضور داشتند ادامه داد: تا به حال چنین چیزی را به چشم ندیده بودم و هر شهری که برای بازی می‌رویم هواداران مان حضور دارند. پس از بازی به سمت تماشاگران رفتم و از آنان تشکر کردم.

این بازیکن در مورد کسب سهمیه آسیایی افزود: تیم گل گهر سیرجان و مس رفسنجان تیم‌های بسیار خوب و پر مهره ای هستند اما ما نیز تمام تمرکزمان را به کار گرفته ایم و در تلاشیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

هاشم نژاد در پایان با اشاره به دو دیدار پایانی گفت: با دو تیم پرطرفدار نساجی مازندران و استقلال بازی داریم که نتیجه گرفتن برای آنها و به خصوص هواداران شان بسیار حائز اهمیت است. ما نیز به هر سه امتیاز این دو بازی نیاز داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا