هوادار – پرسپولیس، ارزان‌ترین و گرانترین

یکی از 2 مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پنجشنبه بین هوادار و پرسپولیس برگزار خواهد شد؛ مسابقه پرسروصدایی که سرانجام قرار شد در ورزشگاه دستگردی تهران و بدون حضور تماشاگران به انجام برسد.

تقابل‌های پرسپولیس و هوادار در این سال‌ها عمدتا خبرساز بوده است؛ از یک سو این تیم به گربه سیاه سرخپوشان تبدیل شده و 3بار شاگردان یحیی گل‌محمدی را متوقف کرده است، از سوی دیگر 2گلی که هوادار پارسال و امسال به پرسپولیس زد، از نظر برخی کارشناسان اشکال داوری داشته است. همه این‌ها موجب شده حساسیت روی بازی زیاد باشد و این حساسیت با حرف و حدیث‌ها در مورد محل انجام مسابقه و احتمال انتقال آن به آزادی (که البته اتفاق نیفتاد) به اوج رسید.

نبرد این دو تیم اما از یک نظر دیگر هم جالب توجه است؛ اینکه این بازی را باید در حکم رویارویی گران‌ترین و ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر دید. از نظر ترانسفرمارکت پرسپولیس با ارزش 12.5میلیون یورو گران‌ترین تیم لیگ است و هوادار با فقط 4.4میلیون یورو، ارزان‌ترین تیم لیگ از نظر ارزش مجموع بازیکنانش به شمار می‌آید. با وجود این ساکت الهامی با این تیم نتایج خوبی گرفته است. او در لیگ توانست تیمش را روی پله دهم بنشاند و در حذفی هم فعلا به نیمه‌نهایی رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا